آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

هشدار لاریجانی به غربی‌ها درباره مذاکرات

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر طرف غربی بخواهد در مذاکرات حرف‌های دوپهلو زده و دغل‌کاری کند، جمهوری اسلامی برمی‌گردد و مسیر قبلی را در غنی‌سازی ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در آئین‌ رونمایی از کتاب «منظوم حماسه امام علی (ع)»‌ که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: با اینکه دیدند تحریم‌ها فایده ندارد و پای میز مذاکره آمده‌اند باز هم حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند.

وی با اشاره به اظهارات یک مقام آمریکایی که گفته بود ما به همه اهداف خود رسیدیم و حکومت ایران الی‌الابد تحت بازرسی قرار می‌گیرد، گفت: چون اینها افراد زبونی هستند گزافه می‌گویند.

لاریجانی خطاب به مقامات آمریکایی تصریح کرد: شما مقاومت ما را مشاهده کردید که مجبور به پذیرفتن غنی‌سازی در ایران شدید اما اگر بخواهید حرف‌های دوپهلو زده و دغل کنید، ما برمی‌گردیم و مسیر قبلی را ادامه می‌دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این باره ادامه داد: اگر ما غنی‌سازی 20 درصدی را کنار گذاشتیم به خاطر بی‌نیاز بودن خودمان بود؛ در گذشته هم خواستیم سوخت 20 درصد را به ما بدهید اما وقتی بدعهدی کردید خودمان غنی‌سازی کردیم.

وی با هشدار به طرف غربی نسبت به گستاخی و تفاوت موضع‌گیری‌ها در مذاکرات و در پشت صحنه خاطرنشان کرد: راه برای اینکه ایران خودش غنی‌سازی کند، باز است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: