آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران خودکشی کرد

مهدی مزروعی سبدانی دانشجوی ترم هشت دانشکده فنی دانشگاه تهران، ورودی سال ۱۳۸۷ و ساکن تهران بود که روز گذشته با پریدن از روی پل مدیریت دست به خودکشی زد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران گفت: یک دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران دست به خودکشی زده است.

به گزارش مهر،سید احمدرضا خضری در خصوص خبر خودکشی یکی از دانشجویان دانشگاه تهران گفت: خبر خودکشی این فرد که دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده متاسفانه صحت دارد و علت و چرایی اقدام وی در دست بررسی کامل قرار دارد.



سام May 5, 2015 11:21 AM

با درود:تا مادامی که اپوزوسیون مردمی با جدا کردن حساب خود با آنانی که با ادعاهای پوچ چوب لای چرخ مبارزین واقعی داخل و خارج از میهن گذارده اند شوربختانه مردم هم دست روی دست گذارده و هیج واکنشی از خود نشان نخواهند داد بدیهیست که ما باید هرروزه شاهد اینگونه حوادث غم انگیز اجتماعی در سطح کشور باشیم خودکشی یک دانشجویعنی تراژدی اجتماعی این حادثه و بسیاری ازاینگونه حوادث بسیارغم انگیزبما نشان میدهد که ما مردم و تمامی مبارزین واقعی مسعولیت خود را در برابراجتماع خودکاملا فراموش کرده ایم ! حکومت جنایکار هرآنچه که خواسته برسراین مردم ستم دیده آورده بهترنیست که مسئولین واقعی این آب و خاک (اپوزوسیون مردمی) بفکرپالایش این نهاد بسیارمهم در خارج ازمیهن باشند که بدنبال آن اعتماد مردم را در پی داشته باشند تا با فراق بال به مصاف اهریمن بتازند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: