آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

دستکم هفت زندانى دیگر صبح فردا اعدام مى شوند

خبرگزارى هرانا – هفت متهم مواد مخدر، جهت اجراى حکم اعدام به سلول هاى انفرادى زندان عادل آباد شیراز منتقل شدند.

به گزارش خبرگزارى هرانا، ارگان خبرى مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این هفت زندانى امروز جهت اجراى حکم اعدام، از زندان پیربنا شیراز به زندان عادل آباد منتقل شدند و قرار است صبح چهارشنبه ١۶ اردیبهشت به دار آویخته شوند.

از هویت و مشخصات اعدام شدگان اطلاعى در دست نیست و مسئولین قضایى نیز تاکنون در این باره اطلاع رسانى نکرده اند.

به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر، پیشتر قرار بود لایحه اى مبنى بر لغو مجازات اعدام براى اتهامات مواد مخدر، در ماه جارى اردیبشهت ٩۴، در صحن مجلس ایران مطرح شود، امرى که تاکنون محقق نشده است.



Azad May 5, 2015 11:09 PM

توجه دشته باشیم که یکی‌ از راه کارهای ایجاد بهانه برای هدف سرکوب و ترس در جامعه موضوع مواد مخدر است ، که رژیم آخوندی با ترفندی بسیار ضدّ انسانی آنرا با نقشه دست ساز خودش بر جامعه تحمیل کرده و میکند !؟ تا بدین وسیلهٔ بهانه‌ای برای تعقیب و بازداشت و محاکمه و زندان و شکنجه و مجازات داشته باشد ! و از طرفی‌ دیگر باند هایی از خود رژیم جنایت و غارت و تجاوز از این طریق مبالغ هنگفتی تجارت و کاسبی می‌کنند ، آنچه در این میان نبود میشود اعتبار وجود آدم و آنسان و جوانان ایرانی‌ و کشور ایرانزمین است !کنون بعد از ۳۷ سال کاملا آشکار شده است که تغیر رژیم ایران تحت نام انقلاب اسلامی دست ساز آمریکا و انگلیس و اسراییل و سایر شرکا و گماردن حکومت دست نشانده آخوندان دقیقا و تحقیقا و یقینن برنامه آی‌ از پیش تعیین شده برای اهدفی کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت بوده است ، کنون ملت ایران در مقابل تنها وظیفه انسانی و ملی‌ خود قرار گرفته و واقع شده اند ، و آن‌ اینکه آزادی و استقلال هزینه میخواهد ، و هزینه آن‌ مبارزه رودر رو با رژیم جهل و جنون و جرم و جنگ و جنایت و غارت و تجاوز می‌باشد ، تجربه تاریخ و این ۳۷ سال نشان داد که این رژیم زبانی بغیر از زبان زور نمیفهمد ! آزاد ایران پاینده ملت ایران زمین

گزارش یا اعتراض به این نظر


بوگا بوگا May 5, 2015 11:21 PM

با سلام / ساعت ۱ ۳۰بامداد چهارشنبه زمانی که خود را جای افرادی که صحرگاه یعنی سه یا چهار ساعت دیگر اعدام می شوند میگذاری می بینی که زمان چه تند میگذرد خانوادهای که منتظرامداد غیبی هستند تا چند ساعت دیگر هفت خانواده بی سرپرست یا جوان داده به اجتماع افزوده می شود شاید جلادهم ارزومیکند که اعدام صورت نگیرد یادم به داستان بینوایان افتاد همه میدانیم درست گفت منکر بیکاریست/اجاره خانه/پول شهریه/پول وزیت دکترتا خرج بیمارستان/وهزاران کوفت
و زهرماردیگردست وپارا قطع میکنیم بعد به طرف میگوئیم ازراه درست مخارج زندگیت را بدست بیاورچه چیزهست که این افراد با دانستن پایان راه که مرگ است دست به این کارمیزنند ایا پول راحت فکر نمیکنم که بسیارهم سخت است همیشه درخطربودن خود و خانواده پس تنها یک راه میماند و ان اجباراست چراکه والژان هم بخاطرگرسنگی نان دزدید ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: