آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 اردیبهشت ماه 1394 = 06-05 2015

چماقداران "آقا": زلزله به پا خواهیم کرد!

دیگربان: ارگان رسمی انصار حزب‌الله با هشدار نسبت به صدور مجوز حضور زنان در ورزشگاه‌‌ها از سکوت «عماریون» که آنها را «جماعت ابن‌الوقت» خوانده به شدت انتقاد کرده است.

نشریه «یالثارات‌الحسین» با انتشار متنی تهدید آمیز اعلام کرده نیروهای حزب‌الله در صورت حضور زنان در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی در این ورزشگاه «زلزله» به راه خواهند انداخت.

این نشریه افزوده دولت حسن روحانی «تمام اهتمام» خود برای زير پا گذاشتن «شرع مقدس» را به كار گرفته و پيش می‌رود و رسانه‌های «فاسد» از اين روند حمايت حمايت می‌كنند و هورا می‌كشند.

«یالثارات‌الحسین» از سکوت رسانه‌های مدعی ارزش‌مداری که در «سوراخ رخوت كز كرده‌اند» نیز به شدت انتقاد کرده و «عماریون» حامی علی خامنه‌ای را جماعتی «ابن‌الوقت» خوانده است.

این هفته‌نامه نوشته «جماعت سردرگم» {عماریون} در بهترين تحليل خود مدعی هستند كه جريان حامی ورود زنان به ورزشگاه، به دنبال دو قطبی كردن جامعه و گرفتن ماهی سياسی از آن هستند.

در این متن آمده اما حزب‌الله به سياق سابق٬ راه را از جریان‌های «باطل» جدا کرده و به دولت روحانی نسبت به ورود زنان به ورزشگاه‌ها هشدار می‌دهد.

انصار حزب‌الله اعلام کرده آماده است در ۲۹ خرداد امسال وقایع ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۳ را تکرار کند.

براساس اعلام مقام‌های دولتی ۲۹ خرداد امسال قرار است حضور زنان در ورزشگاه‌ها به رسمیت شناخته شود.

انصار حزب‌الله ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۳ تجمعی بدون مجوز مقابل وزارت کشور در میدان فاطمی برگزار کرد که در آن زمان جنجال‌های زیادی به همراه داشت.



بلبشو شناس May 6, 2015 02:45 PM

دیگه گویا نمیشه جلوی سپاه و اینارو گرفت چماقداران هم تو روی آفت ا ها و بیت وایسادن و قورباغه هم هفتیر کش شده ! ! هزار تا حکومت داریم ها ها ها اااااااا

گزارش یا اعتراض به این نظر


P30 May 6, 2015 09:25 PM

از زمان روی کار آمدن خامنه ایی هرج مرج رونق بیشتری یافته و همیشه بوده تنها فرقی که امروزه هست اینست که رسانه ها بیشتر و عمومی تر و جهانی شده و اخبار این هرج و مرج طلبان داعشی بیشتر و بهتر بگوش میرسد مسئول و مدیریت اصلی این سرخودگریها در دست خامنه ایی و بیت حرام خوار آنست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: