آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 اردیبهشت ماه 1394 = 08-05 2015

حمله شدیداللحن احمد خاتمی به آمریکا + فیلم

صداو سیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران امروز گفت: آمریکا تمام ویژگی های رفتار فرعونی را به نمایش گذاشته است. قرآن کریم بیش از 20 ویژگی برای فرعون تبیین می کند که کاملا با رفتار شیطان بزرگ یعنی آمریکا انطباق دارد.

آیت الله سید احمد خاتمی افزود: در قرآن کریم تصریح شده است دو جریان حق و باطل همواره در طول تاریخ بوده و استمرار داشته است و تا قیام قیامت هم ادامه خواهد داشت و مثل آنها همان آب و کف آب است.

آیت الله خاتمی افزود: نماد جریان باطل در جهان امروز آمریکا و هم پیمانان این کشور است و باطل مجسم را می توان در رفتارهای وقیحانه آمریکا مشاهده کرد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود : یکی از ویژگی هایی که در قرآن کریم درباره فرعون آمده ، این است که فرعون طاغی بوده است و حد خودش را نمی شناخت و به عبارتی از حدود خود تجاوز می کرد و امروز هم این رفتار در آمریکایی ها دیده می شود و امیدواریم همان طوری که فرعون نابود شد فرعون زمان هم به زودی سرنگون شود.

آیت الله خاتمی در ادامه تاکید کرد: هیچ کاری به بازی های اوباما، سنا و کنگره آمریکا نداریم و هر غلطی می خواهند بکنند. شعارهای ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف واز جمله نماز جمعه نشان می دهد که آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و به فرموده امام راحل، ملت ایران دندان آمریکا یی ها را در دهانشان خرد خواهند کرد.




www.youtube.com/watch?v=t-IsJxfv2Vw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کوروش May 9, 2015 06:24 AM

آخه آخوند داعشى مفتخور! گويا خودت هم با اون مغز پوکت يادت رفته که خود شما ها يعنى حکومت آخوندى جاهل ج ا مگر دست نشانده کجاو کيه ? جزانگليس وآمريکا ?? که متاسفانه شما ويروس هاى بدون واکسن رو سى و شيش سال پيش بر سر کار آوردند ?? که بيچاره ملت ايران و هم خاور ميانه تا بامروز گرفتار اين اپيدمى آخوندى شده و از دستش هم نجات پيدا نميکنند! و حالا اربابت عضما از ترس فشار هاى داخلى با آن اوضاع اسفناک ! و مواجه با مشگل اتمى با غرب احتمال سقوط رژيم داعشيش زيادتر شده! و شلوارش را خراب کرده و با دستور بر شما مزدوران و جيره خواران و دستمال کشان حرام زاده (امام جمعه هايش ) که برويد و سر هر منبرى بعد از نماز جمعه تا ميتوانيد اربده بکشيد و با تملق و دروغ و دستمال کشى و ليس زدن از آنجاى مردم از آنها براى خودشان مايه بگذاريد! و حى هندوانه زير بغل مردم ساده لوح بگذاريد! و آنها رادر مقابل غرب وبخصوص آمريکا تحريک نماييد! تا اينکه ما دجالان يعنى حکومت (آخوندى ج ا) بتوانيم در سايه اين تحريکات و دشمن سازى ها از آب گل آلود شده ماهى بگيريم! و بقولى با اين دروغ ها و ريا کارى ها مردم خوش باور را سر کار بگذاريم! و به چپاول و غارت خود در کشورادامه دهيم! و بهر نوعى که شده حکومت و نظام داعشى خود را سر پا نگهداريم! ولى آخوندک مفتخور تو خود که بهتر از همه ميدانى که بايد هر چه زودتر بروى و باون رييس خونخوارت هم گزارش کنى که عضما جون مردم ديگر دست کثيف ما آخوند جماعت را خوانده اند و مشت ما برايشان باز شده است! و ديگر حناى ما بين مردم رنگى ندارد! ! و در ضمن تو دستمال کش از کسانى که از آنها باسم مردم بزرگ ايران ياد کرده و نام ميبرى و از طرف آنها مايه هم براى خودشان ميگذارى ! اين را بايد بدانى که اين مردم بهيچ وجه کوچکترين پشتيبانى و طرفدارى از اين حکومت جبار داعشى ج ا را نميکنند! که فکر کنيد روزگارى به آرزوى شما دجالان و مفتخوران حاضر بشوند که سينه سپر کنند و بخاطر شما اجنبى ها بروند و بر دهان آمريکا بزنند! ديگر اين را شما آخوندها با تمام زرنگيتان کور خوانديد! و آن زمانه هم گذشت که بتوانيد بقول خودتان براى جنگ با کافران فتوا صادر کنيد! شماآخوند ها بايد خيلى خوش شانس باشيد که با جناياتى که اين حکومت داعشى ج ا شما بر مردم کرده است! روزى بدست همان مردم با عمامه هاى خودتان بدار آويخته نشويد! ! پس عاقلانه است که از همين امروز بدنبال سوراخ موشى براى پنهان کردن خود باشيد! ! و در ضمن تويي که در نطق نماز جمعه ات ادعا ميکنى و ميگويي :( برخى از دول بنام اسلامى متاسفانه لکه ننگ براى اسلام شده اند بعضى هاشون شريک جنايت شده اند و بعضى هاشون هم با سکوتشان در حقيقت حمايت کردند از رفتار رژيم سعودى ) من وووووو که ترديد نکنيد روزى مهر وداغ خاين بر پيشانى شما زد! وووووو پس ما از حرف هاى خود جنابعالى ببو گلابى نماز جمعه ميتوانيم نتيجه گيرى کنيم که : پس اين مهر وداغ زنى ها بر پيشانى اين حضرات آخوند و ديگر اسلامى نما ها در ج ا خود نوعى علامت اختصارى بر جنايت ها و خيانت ها و شريک جرم ها و سکوت کردن هاى آنها در حکومت آخوندى داعشى محسوب ميگردد! (بگفته خود اين آخوند! ) که اين آقايان اهل اسلام ناب محمدى در ج ا خود بآن اذعان کرده و افتخار مينمايند که با زدن علامت و داغ گذارى بر پيشانى خوداقرارى بر اعمال وکردار جنايتکارانه و کثيفشان در اين حکومت داعشى ج ا بنمايند ! ! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: