آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 اردیبهشت ماه 1394 = 09-05 2015

وضع تحریم جدید حقوق بشری علیه رژیم ایران؟

یک نهاد فدارل آمریکایی در تازه‌ترین گزارش خود با متهم کردن رژیم ایران به نقض حقوق بشر از کنگره و رئیس‌جمهور آمریکا خواست تحریم‌های جدیدی در این زمینه علیه این رژیم سرکوبگر وضع کنند.

دولت آمریکا در گزارشی که به تازگی درباره آزادی‌های مذهبی منتشر کرده رژیم ایران را به نقض حقوق بشر و آزار و اذیت اقلیت‌های مذهبی متهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فاکس‌نیوز، «کمسیون آمریکایی آزادی‌های مذهبی کشورها» که یک نهاد دولت فدرال آمریکا است در گزارش سال 2015 خود از قانونگذاران آمریکایی خواسته تحریم‌های جدیدی در زمینه حقوق بشر علیه رژیم ایران وضع کند. این نهاد آمریکایی همچنین از باراک اوباما خواست برای انجام این اقدام پیشقدم شود.

در این گزارش آمده: وضعیت آزادی‌های مذهبی در ایران از زمان روی کار آمدن دولت روحانی بدتر شده است: از زمانی که رئیس‌جمهور روحانی در آگوست 2013 روی کار آمده تعداد افرادی از اقلیت‌های مذهبی که به خاطر ابراز عقایدشان در زندان هستند افزایش یافته است.




سام May 9, 2015 12:05 PM

بادرود:با توجه به شدت گستردگی نقض آشکارحقوق بشردرایران توسط ملاهای فاسد حکومتی!چگونه است که یک گروه کوچک مذهبی درآمریکا برای حمایت ازهم کیشان خوددرایران توان لابی گری ونفوذ برتغییر رفتار رئیس جمهورآمریکا را برای افزودن تحریمها داراست اما گروهی که باید به همین منظوربدنبال حمایت ازاکثریت مردم ایران باشد که شامل شیعی، سنی، مسیحی،زرتشتی،سکولارها وکسانی که اصولا فاقد هرگونه مذهبی هستند وجود ندارد؟ مگرنه آنکه همه مردم چه دیندارویا بی دین در یک جامعه پویا و زنده باید از حقوق اجتماعی وسیاسی یکسانی برخودردارباشند؟حمایت یک سویه ازیک گروه مذهبی کوچک اقلیتی میشودهمان ماجرای آپارتاید آفریقای جنوبی!پس بنابراین گروهی که بتواندازحق وحقوق تمامی مردم ایران باهرمسلک درهرنقطه کره خاکی که داری نفوذ کافی برای دفاع ازمردم ومیهن باشد مورد تائید ماست پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: