آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 اردیبهشت ماه 1394 = 15-05 2015

فیلم؛ نماز جمعه: مکه را باید از دست ظالمین رها کرد

صداوسیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران با اشاره به وقایع یمن گفت: حرمین شریف در دست ظالمان اسیر شده و باید آزاد شود. مدینه و مکه را باید از دست این ظالمین رها کرد. مردم عربستان! قرانی که جلوی خود گذاشته‌اید و مدام می‌خوانید، می‌گوید که از دشمن ابراز تنفر کنید؛ یا این تنفر، عربستان را پر می‌کند و ظالم را فراری می‌دهد یا به دست او شهید می‌شوید که نعمت بزرگی است؛ از چه می‌ترسید؟!

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی با بیان اینکه عمر حکومت ظالمانه آل‌سعود تمام شده است، خاطرنشان کرد: انسان‌های ظالم و منحرف و حکومت‌های ضد مردمی، وقتی اراده شود که ساقط شوند، راه فساد را بیشتر در پیش می‌گیرند، اما با همین فسادها نابود می‌شوند؛ همانطور که شاه در ایران نابود شد.




www.youtube.com/watch?v=ygHnGISoUI0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ستار بهشتی May 16, 2015 05:09 AM

آخه این امام زمانی که میخاد تمام جناستکاران و قدرتهای دنیارو نابود کنه و تمامی مستکبرینو رو هلاک کنه ! ! عرضه نداره خودش قیام کنه! !یعنی حریف تا خاندان رو به موت عربستان نمیشه! بابا این هم از منجی شیعیان ! ! عجب ابر قدرتیه این امام زمانتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش May 17, 2015 11:50 PM

اين آخوند ابله و بيسواد و پر خاشگر و بى ادب و مزدور! که ذره اى در سخنانش (بعنوان امام جمعه) خوى انسانيت ديده نميشود! جز تحريک و جنگ و تنش ! و ليس زدن و دستمال کشى اربابش عضما ! که مسوليت انتخاب اينگونه جانوران بى شاخ و دم را هم فقط شخص خود او (رهبر) بعهده داشته و با غرض آنها را بمقام امام جمعه بودن منسوب مينمايد ! که اين ابلهان و مزدوران او بتوانند بعد از نماز هر جمعه اينگونه هذيان گويى نمايند! فقط به فقط بايد با پس گردنى از منبر پايين کشيد! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: