آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1394 = 17-05 2015

فیلم؛ اتهام زنی بی شرمانه رژیم اسلامی به فریناز

به گزارش دیگربان، با گذشت حدود ۱۰ روز از ناآرامی‌های مهاباد، برخی منابع امنیتی رژیم اقدام به انتشار فیلمی با زیر‌نویس کرده و ادعا می کنند که این فیلم متعلق به دوربین‌های «مدار بسته» داخل هتل «تارا»ی مهاباد و مربوط به رفت و آمد فریناز خسروانی به اتاق‌های هتل است.

تلاش سربازان گمنام امام زمان برای رفع و رجوع جنایتی که در این محل مرتکب شده اند در حالیست که به گفته بستگان فریناز، وی برای فرار از تعرض جنایتکارانه یک مامور اطلاعات رژیم، خود را از پنجره اتاق هتل به بیروت پرت کرد که منجر به مرگ مظلومانه او شد.





www.youtube.com/watch?v=-T8_bmOK9Ac

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Ira May 17, 2015 03:29 AM

علی گدا
اگر ترشی به مزدوران ندهی
رکورد در هنر یک دستی زنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


فدا May 17, 2015 09:12 AM

زمان خارج شدن مامور از اتاق درساعت ۸ و ۵ دقیقه و ۵ ثانیه که توسط دوربین مداربسته گرفته شده انگشتان یک نفر بالای دوربین حرکت میکند؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش May 17, 2015 10:04 AM

آدمهای کودن نکردن حداقل فیلم را طوری تهیه کنند که حداقل واقعی به نظر برسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


MANSUR May 17, 2015 10:24 AM

دوربینه مادر بسته که حرکت نمیکنه برای در کادر داشتنه اشخاص اگر فیلم درست میکنید س نکنیید

گزارش یا اعتراض به این نظر


البرز May 17, 2015 10:38 AM

جمهوري كثيف اسلامى با درست كردن از اين جور فيلمها نميتواند واقعيات را از بين ببرد، بار اول نيست كه مأمورين متجاوز و قاتل اخوندهاى مفتخور به نواميس ما دست درازى ميكنند و بعداز رسانه اى شدن موضوع تمام زورشان را ميزنند كه ان را وارونه جلوه دهند، دست اين رژيم كثيف براى همه رو شده و واقعا من نميدانم كه اين رژيم كثيف اخوندى اين فيلم را براى چه كسى ساخته است،؟ ما و شما قتلان ميدانيم كه اينجور نبوده، شما اخوندهاى متجاوز براى ندا اقا سلطان هم چنين فيلمى را ساخته بوديد، شايد شما اين فيلمها را براى أمريكا و يا براى احمد شهيد و يا براى سازمان ملل درست كرده ايد كه به انها بگويد مردم ايران دروغ ميگويند و بايد به شما بگويم كه حتى انها هم دست شما را خونده اند، اگر باورتان نميشود به سخنراني اوباما در كمپ ديويد گوش كنيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 17, 2015 11:40 AM

دستورات خدواند متعال داعش شیعه صادر شده از تکزاس نشینان امریکا و نفت مفت خوران امپریالیست به اجرا کننده علی خامنه ای که جناب کارمند عبا و عمامه دار تا آنجا که امکان دارد با تمام توان خود و مزدوران تان برعلیه ایرانی ها اقدام کنید مالشان را بدزدید و علیل و ذلیل و معتادو شکنجه شان کنید دار بزنید وبکشیدشان ودختران و زنانشان را با تجاوز ها و اسید پاشی ها بترسانید و کتاب ها را بسوزانید و قلم نویسندگان ایرانی را بشکنید و زبان مدافعان حقوق ایرانی را از دهانشان بیرون کشیده و ببرید برای در هم شکشتن غرورشان هر روز خبری مربوط به چند ده میلیارد دلار دزدی آخوندها و پورشه سواران از ثروت ملیشان انتشار دهید- در هر موقعیتی که امکان دارد بدون هیچ دلیلی بازداشت و شکنجه شان کنید و پول های فروش نفت ایران در بانک های خارجی بخوابانید که مورد نیاز ما غربی هاست !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اتش زیر خاکستر May 17, 2015 11:58 AM

بنام خدا / یک رفت امد ایشان از راه پله چیزی را ثابت نمیکند دوم اینکه شما انچنان دروغ میگوئید که باور این داستان از طرف شما غیر ممکن است سوم گیریم که داستان شما واقعیت داشته باشد این که میشود چی بدتر ازگناه عزیز تجاوز تجاوز است گر همه به یک فاحشه باشد باید دید که این اقا چقدر به این خانم فشار اورده که بنده خدا از جان خود گذشته و خود را از پنجره به بیرون پرت کرده است باید داستان از این پیچیده تر باشد پس اگر شما راست میگوئید این فرد به جرم قتل باید مورد تحقیق قرار بگیرد چرا که به هر صورت زن نگون بخت نا راضی بوده است ویا شاید ابدا داستان چیز دیگری بوده و چه بسا خود ایشان نامبرده را از پنجره به بیرون پرت کرده باشد و دلیل دیگری داشته است چرا ما فقط به جنبه تجاوز داستان نگاه میکنیم شاید قتل در کار است وسلام

گزارش یا اعتراض به این نظر


اتش زیر خاکستر May 17, 2015 12:20 PM

بنام خدا / صدا که در کار نباشد روی فیلم چارلی هم می شود داستان درست کرد ایشان راس ساعت 15 ۲۰وارد و درست راس ساعت 15 ۲۱ بازرس خارج میشود اگر درست باشد گفته شما پس بعد از عرض یابی بازرس باید برمی گشت در صورتی که شما تصویری از برگشت بازرس را در همان روز و ساعت ندارید به هر حال برای رازی کردن طرف هم باید وقت گذاشت در بعضی از موارد عرق شرم و ترس بر پیشانی می نشیند به هر حال بازرس و بالا دست سرکار خانم خسروانی بوده است رفت و امد از راه پله به ان عنوان که شما مطرح کردید شاید نباشد یکی از دلایل خراب بودن اسانسور را می توان مثال زد بس کنیم بس هردم از این باغ بری میرسد در دانشگاه خودش می خواسته در هتل خودش رازی بوده در اپارتمان خودش رفته و به نیت قتل اه که اسمان هم میگرید امشب وسلام

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem May 17, 2015 06:52 PM

افراد حکومتی جمهوری کثیف اسلامی این قدر بی مغز هستن که برای رد گم کردن هم عقل ندارن یک چیزی بگن که قابل قبول باشه فقط میتونن آبگوشت با پیاز به خورن و شکم گنده کنند آخر یکی نیست به این بی مغز ها بگه اگر این خانم به این رابطه راضی بوده پس چرا خود را از پنجره به پایین پرت میکنه فقط این جا ۲ مساله هست یا پرتش کردن که این یک جنایت است یا خودش خود را پرت کرده که این می تواند از ترس بوده باشد و یا فرار از دست کسی نمیدانم برای سربازان بی مغز و بیشعور و بد نام امام علی گدا شیر فهم شد ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش May 19, 2015 05:27 PM

باين فيلم بردار ببو که بايد حتما هم يه جايزه اسکار فيلم بردارى بهش داد!چون شعورش اينقدر هم نرسيده که بگه بابا حالا که ما ميخوايم مثل هميشه فيلمى جعلى براى لاپوشانى جنايات رژيم خون خوار ج ا بسازيم و بدروغ بخورد خلق اله بديم لااقل طورى فيلم ساختگى رو تهيه کنيم که ملت يه جورايي باورشون بشه! 1:در زمان ( 7 26 13) وقتى مقتول از زير دوربين رد ميشه که از راهرو بره توى اطاق اگه آدم دقت به اولين ستاره روى کاشى کارى روى زمين و يا روى (فرش)از طرف دوربين بکنه متوجه فرق همين صحنه در زمانى که در دقيقه (7 33 13) که بازرس از همانجا از زير دوربين ميخواد رد بشه ميشه! و اون فرق دوتا دايره اى هستند که جلوى ستاره روى زمين قرار دارند! بوضوحى معلومه که فيلم بردارى با دوربين مدار بسته هتل از يک نکته معين گرفته نشده بلکه کاملا پيداست که با دوربين دستى تهيه شده جابجا (شده)! چون موقعيت اون دو تا دايره جلوى ستاره از لحاظ شکل با هم ديگه فرق دارند! اين صحنه ها ميتونند مونتاژ باشند و هيچ ربطى بهمديگه در همان روز نداشته باشند! 2: در دقيقه (7 26 19)قيافه مقتول موقع باز کردن در اطاق معلوم نيست ميتونه زن ديگه اى باشه! همينطور وقتى در همين صحنه از زير دور بين رد ميشه باز سر مقتول يه طورى با نور نامريي ميشه تا شناخته نشه! و اما بازرس در صحنه موقع ورود به اطاق پشتش با يک دايره (کدر) نامريي ميشه که نميشه ديد با گليد داره درو باز ميکنه ويا در باز بوده! پس اينهم ميتونه ساختگى باشه يعنى (مونتاژ)! 3: در دقيقه(8 05 06) قيافه بازرس تاحدودى خوب قابل شناساييه (وقتى از اطاق مياد بيرون که بره) در صورتى که در دقيقه( 29 8 07 ) قيافه مقتول رو بعد از خروج از اطاق گويا مخصوصا نامريي (کدر) ميکنند که قيافه حقيقيش ديده نشه ! اين يعنى اينکه اين صحنه ميتونه بعدا ساخته شده باشه يعنى حتى ميتونه توى اين صحنه اون زن مقتول نباشه بلکه يه زن ديگه اى اين نقش رو بازى کنه براى رد پا گم کردن! 4: حتى در دقيقه( 8 05 06)انگشت يه نفر يک لحظه جلوى دوربين قرارميگيره! 5: در دقيقه( 15 20 33) بازرس با يه دست بموبايل و دست ديگه يه کاغذ اصلا با گليدى درو باز نميکنه (گويا اين در هميشه بازه ? اينهم ساختگيه ) 6: دردقيقه(15 20 22) ديگه ببخشيد هر کورى هم ميتونه از حرکت دوربين (تکون خوردن آن) بفهمه که در اين لحظه فيلم بردارى با دست توسط يه نفر داره گرفته ميشه نه با دوربين مدار بسته! 7:در کجاى فيلم ديده ميشه که مقتول از روى نرده مخفيانه رد ميشه?? 8 : اين قسمت آخر که ديگه خيلى تابلوه ! چون اين فيلم بردار ببو تو اين قسمت آخر توى راه پله ها گويا دوربينش يا خودش يادش رفته که بايد زمان فيلم بردارى رو ثبت کنه! از زمان ( 15 10 12)ديگه ما زمان رو روى فيلم بردارى شاهد نيستيم ! هر کى بوده ديگه خيلى هالو تشريف داشته !چون در اين صحنه تو راه پله ها طرف با دستش کاملا بوضوحى دوربين رو پشت سر مقتول هدايت ميکنه واين ببو گلابى يادش رفته ويا نميدونسته که دور بين مدار بسته هتل از يک زاويه معين فيلم ميگيره و نه اينکه با شخص دوربين هم حرکت ميکنه ! خلاصه هر کى بوده خيلى با اين شاهکارهاش خودشو ضايع کرده! وبا اين نوع مدارک جعلى و ساختگى و ضعيف ج ا نميتونه بر جنايات واعمال مامورين اطلاعاتى خودش سر پوش بگذاره! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: