آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1394 = 18-05 2015

تحلیل تامل برانگیز سایت لاریجانی از ضعف اوباما

خبرآنلاین: برخی تحلیل گران بر این باورند که آمریکا این روزها ضعیف ترین دوران (سیاسی) خود را سپری می کند. این ضعف بیش از همه ممکن است ناشی از مشی تغییر باراک اوباما باشد. با اینهمه نکته حائز اهمیت دیگری در این میان هست که می تواند به فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری های دولت دموکرات آمریکا مرتبط باشد.

با وجود این واقعیت که توافق با ایران برای آمریکایی ها مهم و حیاتی شده است اما دولت اوباما قدرت لازم و کافی برای تصمیم گیری و پایان دادن به کار را ندارد و شرم آور تر اینکه خود را ملزم به آن دیده است تا با رژیم سعودی و کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس چانه بزند تا آنها را راضی نگه دارد و حتی برای این کار به آنها باج بدهد.

از این رو بیراه نیست اگر گفته شود این اقدام رییس جمهور بزرگترین کشور دنیا از لحاظ داشتن هزینه های نظامی و حجیم ترین اقتصاد دنیا، نوعی ذلت پذیری از اعراب مرتجع است، چه اینکه پذیرفتن این دعوت و ملاقات با افراد سطح چندم آن ها را به جان خرید و توهمات آن ها را شنید و نهایتا در مقابل دوربین های تلویزیونی به تلخی و سردی لبخند زد.



mitra farahani May 18, 2015 09:14 AM

این بنام طبیب ودیگری بنام رئیس حقوق بشر اسلامی ودوتای دیگر روسای قوای مملکت مسلمان یقینا میتوانندچاره ضعف وبیماری اوبامای ازبیخ مسلمان کنیائی و رئیس جمهور امریکا را مداوا کنند وچاره کار را مثل ایران آفت زده همانطور که تاکنون رقصانده اندش چاره نمایند وتازه چه بهتر به بهانه این ضعف هم میتوانند اسلام ناف محمدی را در ینکه دنیا پهن واوباماراهم برای پادوئی به کار بگیرند اینم پیشنهادیاست که به تجربه اشکردنش گمان کنم ارزش دارد هم ایران مصادره شده را راحت خواهید گذاشت وهم سرگرم رفع ورجوع آنجا که ایدال شماست میشوید شاید مردهم نفسی بکشندهمانطوریکه اقتصاد ایرانرا بیکباره بدست خر سپردید چندی هم اقتصاد جهان خوار را
خروار ت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: