آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1394 = 18-05 2015

برکناری فرماندار جهرم پس از کمک به علی مطهری

برکناری فرماندار جهرم پس از کمک به علی مطهری در ماجرای حادثه شیراز

حجت الله رضایی سرپرست فرمانداری جهرم پس از آن‌که در ماجرای حمله به علی مطهری در شیراز نقش سازنده‌ای ایفا کرد، با فشار برخی از نمایندگان مجلس برکنار شد.

اولین تغییرات در دولت «تدبیر و امید» کلید خورد و در اقدامی عجیب، حجت الله رضایی سرپرست فرمانداری جهرم پس از آن‌که در ماجرای حمله به علی مطهری در شیراز نقش سازنده‌ای ایفا کرد، با فشار برخی نمایندگان مجلس برکنار شد.

به گزارش انتخاب، رضایی که در ده ماه گذشته مسئولیت فرمانداری جهرم را برعهده داشت، نقشی فعالی در پیش و پس از حادثه مشهور شیراز داشت و حتی استاندار فارس را برای دلجویی پیش مطهری برده بود.

به گفته ی یک منبع مطلع، حکم برکناری رضایی پس از آن‌که توسط معاون سیاسی وزیر کشور امضا شد به دفتر وزیر رسید، اما رحمانی فضلی حاضر به تاییدیه نهایی این حکم نشد.

این منبع مطلع افزود: استاندار فارس نیز با فشار برخی از نمایندگان نیز حکم برکناری فرماندار فعلی جهرم را امضا کرده است.

براساس این گزارش، رضایی در طول دوره ی سرپرستی فرمانداری جهرم، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و در ماجرای «چاقو زن سریالی» موفق شده بود در کمتر از چندین ساعت غائله را خاتمه دهد.

لازم به ذکر است که جلسه تویع و معارفه فرماندار جدید جهرم امروز یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش«سحام»، فرماندار اصلاح‌طلب جهرم در جریان حمله با چاقو به دختران در شهرستان جهرم فضای عمومی این شهر را به خوبی مدیریت کرده و در جریان حمله به علی مطهری نیز خود را سریعا به شیراز رساند و از وی حمایت کرد. وی با فشار استاندار فارس و نماینده جهرم در مجلس و جریانات خاص نظامی و امنیتی برکنار شده است.

این درحالی‌است که تا این زمان هیچ خبری از پیگیری پرونده ضارب دختران جهرم مخابره نشده است.

خانواده‌های شاکیان جنایت حمله با چاقو به دختران جهرمی، که در ابتدا به طور مداوم در جریان روند رسیدگی این پرونده قرار می‌گرفتند نیز هیچ خبری از پیگیری پرونده شکایات خود ندارند و گویا این جنایت به فراموشی سپرده شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: