آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1394 = 18-05 2015

نگرانی از وضعيت يكی از بازماندگان جنايات كهريزک

ميترا پورشجري
١٨ مي ٢٠١٥

گزرش زير شرح كوتاهي از وضعيت مجيد مقدم، زنداني سياسي است كه در حال حاضر در وضعيت سلامتي نامناسبي در زندان اوين به سر ميبرد، با حمايت و اطلاع رساني بيشتر خود به اين جوان ٢٠ ساله كمك كنيم.

نگراني از وضعيت سلامت مجيد عابدين زاده مقدم

مجید مقدم از بازماندگان جنایات کهریزک در سال ۸۸ برای بار سوم در ۱۳ آذر ماه سال ۹۳ توسط قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در منزل پدری خود واقع در کرج بازداشت گردید و پس از تحمل حدود ۳ ماه انفرادی از بند دو الف سپاه اوایل اسفند ماه سال گذشته به بند ۸ زندان اوین منتقل گردید.
این آسیب دیده جریانات ۸۸ و بازداشتگاه مخوف کهریزک تا پیش از بازداشت آخر، از آسیب های روحی و روانی وارده در بازداشتگاه کهریزک رنج میبرد به گونه ای که طبق اظهارات اطرافیان نزدیک شان تعادل روحی نداشته و با مصرف آرامبخش و تحت نظر پزشک تا حدودی به زندگی عادی بازگشته بود.
مجید مقدم هم اکنون با گذشت حدود ۶ ماه از بازداشت در بند هشت زندان اوین به سر ميبرد، كه علاوه بر ازدحام جمعیت بیش از ظرفیت و شرایط بد بهداشتی، اصل تفکیک جرائم نیز در آن رعایت نشده و زندانیان سیاسی با جرائم مالی و کلاهبرداری به صورت مختلط نگهداری می شوند.
وی در مدت حبس در بند دو الف سپاه به مراتب مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار گرفت تا علیه خود و دوستانش تن به اعتراف دهد.
بنا بر اتهامات وارده در دادگاه بدوی تنها چند روز قبل از تولد بیست سالگی مجيد عابدين زاده مقدم، شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی احمدزاده وي را به ۶ سال حبس محکوم گردیده است و بیم آن میرود با توجه به وضعیت وخیم روحی و شرایط نابسامان بند-۸ زندان اوين سلامت ایشان در خطر جدی قرار گیرد.
لازم به ذکر است مجید مقدم جزو چهار تن از بازماندگان کهریزک میباشد که حاضر شد با تمام فشارها و تهدیدها، تا مراحل پایانی شکایت خود از سعید مرتضوی را پیگری نماید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: