آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1394 = 18-05 2015

تاج زاده به دلیل “نامه نگارى از زندان” آزاد نشد

خبرگزارى هرانا – مصطفى تاج زاده، زندانى سیاسى و معاون اسبق وزارت کشور، علیرغم پایان محکومیت ۶ ساله به دلیل اجراى حکم یک ساله به دلیل نامه نگارى از زندان، آزاد نشد.

به گزارش خبرگزارى هرانا، ارگان خبرى مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ٢٨ فروردین، حکم حبس شش ساله این زندانى سیاسى به پایان رسید.

همسر این زندانی سیاسی در این باره نوشته است که وی با پایان یافتن ۶ سال حکم ظالمانه اش در شرایط حصر و ایزوله و انفرادی و تنهایی در بند باید همین شرایط غیرقانونی را یک سال دیگر تحمل کند

آقاى تاج زاده در ایام حبس به دلیل نامه نگارى هاى انتقادى به رهبر ایران از درون زندان، با شکایت سپاه پاسداران، به تبلیغ علیه نظام متهم شد و با عدم حضو در دادگاهى که آن را غیرعلنى و غیر قانونى خواند، توسط شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب به ریاست قاضى مقیسه به یک سال حبس محکوم شد.

سیدمصطفی تاج‌زاده، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت، پس از انتخابات سال ۸۸ به اتهام اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، بازداشت و از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به ۶ سال حبس محکوم شد، این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا تایید شد، این زندانی سیاسی تمام مدت حبس خود را در شرایطی ایزوله و جدا از دیگر زندانیان سیاسی سپری کرده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: