آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 29 اردیبهشت ماه 1394 = 19-05 2015

بازدید از مراکز نظامی؛ اخطار به تیم ظریف

پاسدار اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با فارس در غرب استان تهران با اشاره به اظهارات عراقچی مبنی بر امکان بازدید مدیریت‌شده سازمان انرژی هسته‌ای از مراکز نظامی کشور بر اساس پروتکل الحاقی اظهار کرد: در این مورد به صورت حضوری به آقای عراقچی تذکر داده شد و در اینجا نیز بنده متذکر می‌شوم که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اجازه بازرسی از اماکن نظامی کشور حتی مدیریت‌شده و کنترل‌شده را به هیچ تیم و سازمانی نمی‌دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خط قرمز بودن بازرسی از اماکن نظامی کشور بیان کرد: با توجه به اینکه بازرسی از اماکن نظامی کشور جزء خطوط قرمز رهبری است، بنابراین عراقچی باید صحبت‌های خود را اصلاح کند.

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به لزوم تبعیت کامل تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور از منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: اعضای تیم‌ مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور در برابر کشورهای 1+5 همان طور که مقام معظم رهبری به آنها اعتماد کرده است باید بر اساس موارد مدنظر ایشان صحبت و حرکت کنند.

وی به لزوم پرهیز اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور از تصمیم‌گیری خودسرانه اشاره کرد و گفت: اعضای تیم‌ مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور نباید خیال کنند که اعتماد مقام معظم رهبری این است که هر آنچه خود آنها تصمیم بگیرند، درست است، چراکه به هیچ وجه اجازه این کار را ندارند.

کوثری در پایان با اشاره به زیاده‌خواهی طرف غربی در مذاکرات هسته‌ای متذکر شد: قطعاً مجلس شورای اسلامی در این هفته تصمیمی خواهد گرفت تا برای تیم مذاکره‌کننده دقیقاً مشخص باشد که اعضای خانه ملت هم نسبت به این مسائل حساس هستند و نتیجه این تصمیم‌گیری به صورت رسمی اعلام خواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: