آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 اردیبهشت ماه 1394 = 20-05 2015

احتمال گریختن بشار اسد؛ توصیه خامنه ای به وی

در حالیکه به گفته منابع غربی، رژیم اسد در سوریه با یک بحران جدی روبروست و یکی پس از دیگری متحمل شکست های سنگینی شده است، خامنه ای با ارسال پیامی برای بشار اسد به وی اکیدا توصیه کرده که سنگر را خالی نکند.

صداوسیمای رژیم: علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در سفر به دمشق حامل رهنمود ایشان به بشار اسد رئیس جمهور سوریه بود.

شبکه تلویزیونی المنار (وابسته به حزب الله لبنان) با اعلام این خبر و با اشاره به دیدار آقای ولایتی در سفر به سوریه با بشار اسد افزود: رهنمود امام خامنه ای به بشار اسد آن بود که به دفاع از دولت و سوریه ادامه دهد.

این در حالیست که منابع اطلاعاتی غربی می گویند: وضعیت ارتش سوریه این روزها اصلا مناسب نیست و یکی پس از دیگری متحمل شکست های سنگینی شده است. تازه ترین آنها شکست ارتش اسد در استان ادلب است. روز گذشته اعلام شد که بزرگترین پایگاه نظامی این استان به دست نیروهای مخالف رژیم سوریه افتاده است.



حقیقتگو May 20, 2015 12:15 PM

احتمال گریختن بشار اسد؛ توصیه خامنه ای به وی : بشار اسد جان عزیزم با کت و شلوارو کروات و همسر بی حجاب و میلیونر بهت بگم تا حالا که گوه ریختی کردی نکنه یه وقتی گریختی کنی من برات کامیون کامیون اسکناس دلار می فرستم باهشون سنگر اسلام ناب محمدی بساز و شکم گنده های دویست سیصد کیلوئی لبنان لبنان نشین رو باهاش باج بده و کارخانه بنز و بی ام و و پورشه ویلا سازان اسپانیا رو هم باهشون خوشخال کن !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: