آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 اردیبهشت ماه 1394 = 20-05 2015

کشف كلاهبرداری در قالب كانون ازدواج آسان

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از كشف كلاهبرداري ۸۰ ميليارد ريالي در قالب كانون ازدواج آسان و دستگيري متهم اصلي اين پرونده در زاهدان خبر داد.

به گزارش اعتماد، سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت تعداد زيادي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با تاسيس موسسه تحت عنوان كانون ازدواج آسان با ثبت‌نام از شهروندان براي پرداخت وام ازدواج و تحويل خودرو و اعزام به عتبات عاليات از آنان پول دريافت كرده ولي به تعهدات خود عمل نكرده است، كارآگاهان پليس آگاهي استان بررسي موضوع را به‌طور ويژه آغاز كردند.

كارآگاهان پليس آگاهي استان پس از پايش اطلاعاتي و بررسي‌هاي ميداني دريافتند كه موسسه كانون ازدواج آسان فاقد هرگونه مجوز قانوني براي تاسيس و ارايه خدمات شهروندان بوده است و با هماهنگي مراجع قضايي، تلاش‌هاي پليس براي شناسايي و دستگيري مسوول اين موسسه آغاز شد.

سردار رحيمي با اشاره به شناسايي 1500 مالباخته ادامه داد: كارآگاهان پليس با اقدامات گسترده تخصصي و شبانه‌روزي متهم اصلي پرونده را در شهر زاهدان شناسايي و با هماهنگي مراجع قضايي وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند كه متهم در تحقيقات تخصصي پليس به تاسيس غيرقانوني موسسه كانون ازدواج آسان و كلاهبرداري 80 ميليارد ريالي از شهروندان اعتراف كرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: