آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 اردیبهشت ماه 1394 = 20-05 2015

یمن؛ تهدید نظامی آمریکا و فرار کشتی رژیم ایران

خبرگزاری فارس: یک رسانه خبری آمریکایی مدعی احتمال بکارگیری گزینه نظامی علیه کشتی باربری جمهوری اسلامی شد که عازم یمن است.

مقام‌های وزارت دفاع آمریکا اعلام کردند که یک کشتی جنگی آمریکا با دقت نزدیک شدن کشتی «شاهد» به بندر یمن را تحت نظر دارد.

شبکه خبری «ان‌بی سی نیوز» در این باره گفت: در حالی‌که رژیم ایران به طور علنی اعلام کرده است که کشتی باری شاهد به قصد ارسال کمک‌های امدادی عازم یمن می‌باشد ولی این اقدام نادیده گرفتن درخواست‌های سازمان ملل متحد برای ارسال کمک‌های اولیه به یمن از طریق جیبوتی است.

در همین رابطه سخنگوی پنتاگون اعلام کرده بود که اگر کشتی شاهد حامل کمک‌های بشردوستانه باشد، آمریکا از این کشتی می‌خواهد تا کمک‌های خود را به مقر سازمان ملل در جیبوتی که برای همین امر ایجاد شده انتقال دهد. البته اگر رژیم ایران قصد فریب داشته باشد آنگاه این کار منجر به شکسته شدن آتش بس می‌شود.


کشتی شاهد تغییر مسیر داد

خبرنگار اعزامی صدا و سیما گفت: با توجه به کارشکنی های عربستان سعودی برای کمک رسانی به مردم یمن ممکن است کشتی شاهد به سمت سواحل جیبوتی تغییر مسیر دهد.

شبکه تلویزیونی المیادین دقایقی پیش در خبری فوری گزارش داد، کشتی شاهد برای تفتیش زیر نظر مراجع بین المللی به سمت جیبوتی حرکت می کند.

امیرعبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: کمکهای ما فردا به فرودگاه جیبوتی و از آنجا از طریق هوايی برای مردم مظلوم یمن ارسال خواهد شد.



گيو May 20, 2015 04:19 PM

چرا اخوند كند كاري
كه باز أرد شكر خواري
البته خفت و خواري از مرامهاي والاي اخوندان است چون خجالت مجالت يخدرو شعار اخوند هميشه اين بوده تا جان بر تن ماست خواري نهضت ماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر May 20, 2015 06:53 PM

همونطور که عرض کرده بودم جمهوری اسلامی در حد این حرفها نیست و جرات چنین غلطی را ندارد یک افتضاح و بی آبرویی محض دیگر برای نظام نحس و نجس اسلامی و طرفداران هرزه و بی غیرتش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: