آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 خرداد ماه 1394 = 23-05 2015

اوباما دوباره تهدید نظامی کرد/ترک میز مذاکره؟

اوباما دوباره رژیم ایران را تهدید به حمله نظامی کرد. این در حالیست که مقامات جمهوری اسلامی پیش تر گفته بودند: اگر آمریکا باز هم تهدید نظامی کرد، تیم مذاکره کننده هسته ای میز مذاکرات را ترک کند.

صداوسیمای رژیم: رئیس جمهور آمریکا گفت: برای جلوگیری از دستیابی (رژیم) ایران به سلاح هسته ای همه گزینه ها روی میز است .

باراک اوباما که در جشن ماه میراث یهودیان آمریکا در واشنگتن سخنرانی می کرد، افزود: من یک توافق بد با (رژیم) ایران را نخواهم پذیرفت. من بدنبال توافقی هستم که راه همه مسیرهای (رژیم) ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را ببندد. توافقی که موجب اعمال بازرسی های بی سابقه بر همه عناصر برنامه هسته ای آنها گردد طوری که آنها نتوانند فریبکاری کنند و در صورتی که بخواهند در این زمینه تلاش کنند ما فورا خواهیم فهمید.

اوباما گفت: من نمی توانم تضمین بدهم که حتما به توافق می رسیم... ما تا در باره همه چیز به توافق نرسیم، با هیچ چیز موافقت نمی کنیم.

اوباما گفت: من به صورت شفاف گفتم که برای جلوگیری از دستیابی (رژیم) ایران به سلاح هسته ای همه گزینه ها روی میز است و روی میز باقی خواهد ماند.

این در حالیست که مقامات رژیم ایران پیش تر گفته بودند: اگر آمریکا باز هم تهدید نظامی کرد، تیم مذاکره کننده هسته ای میز مذاکرات را ترک کند.




masood May 23, 2015 10:21 AM

جمهوری بی دین اسلامی ایران آخوندی : جز جنگ و زور چیزی نمی فهمد { جمهوری لات آخوندی } فقط فقط زبان زور درگیری می فهمد باورش کمی سخت است اما باید باید پذیرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani May 23, 2015 12:09 PM

ایران اسلامی جز بلوف زدن وقمپز در کردن چاره ای ندارد انهاظرف ز هررا به تمامی سر می کشند هر گه دیگری هم به خوردشان بدهند برای بقای ماندن درقدرت وعربده کشی اسلامی کشتار وچپاول سیری ناپذیر حناق میزنند ودست وپای همه ابر قدرتهارا هم میبوسند تشکر هم باقبول نوکری کری می کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


m May 23, 2015 04:32 PM

دلهره میگرم وقتی حاج حسین گزینه گزینه میکنه فکر کنم روی میز ذرت آمریکای بوقلمون ویسکی باشه مثل اینکه همین دیروز فرمایش کردن به دلایل شخصی دوست دارن این معامله سر بگیره فکر کنم خوب یاد گرفتن مثل آخوندها سر مردم را شیره بمالن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: