آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 خرداد ماه 1394 = 25-05 2015

کم‌کاری ادارات همدان در برگزاری راهیان نور

فرماندار همدان با گلایه از بعضی ادارات در بی‌توجهی به برگزاری برنامه‌هایی چون راهیان نور گفت: برخی ادارات حتی یک قدم هم در اجرای این برنامه‌ها برنمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی تعالی پیش از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) با اشاره به شخصیت بی‌نظیر امام خمینی(ره) اظهار کرد: در هیچ حکومتی کسی همچون امام(ره) را نداشتیم که با وجود قرار گرفتن در رأس کشور این چنین زاهدانه زندگی کند.

وی با تاکید بر اینکه امام(ره) در همه مسائل رویکرد معصومین را داشتند، ابراز کرد: ایشان فرمودند «هیچ گاه یک تار موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دهم».

فرماندار همدان به بحث آموزش و تربیت شاگردان امام (ره) اشاره کرد و با بیان اینکه رهبری بهترین شاگرد ایشان بودند، گفت: امروز مقام معظم رهبری نیز دقیقاً در مسیر امام(ره) حرکت می‌کنند و با تدبیر کشور را اداره کرده‌اند.

وی اظهار کرد: با وجودی که دشمنان می‌خواهند مانع پیشرفت کشور شوند اما شجاعت و تدبیر رهبری آنها را ناکام گذاشته است.

تعالی در ادامه به روند برگزاری مراسم‌ بزرگداشت ارتحال امام پرداخت و افزود: برنامه‌ها در دو بخش اعزام زائرین به مرقد امام(ره) و برگزاری مراسم ارتحال امام در همدان اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در بخش اعزام زائر از شهرستان همدان و بخش قهاوند در مجموع نزدیک به 2 هزار نفر اعزام خواهند شد که سهمیه همدان یک‌هزار و 707 نفر و قهاوند 191 نفر خواهد بود.

فرماندار همدان اظهار داشت: امور ثبت‌نام و اعزام توسط سپاه ناحیه همدان برگزار خواهد شد و تمام زائرین زیر پوشش بیمه درمانی قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بخش پشتیبانی درمانی زائرین از مهمترین بخش‌هاست، گفت: در کمیته درمان سه تیم پزشکی که دو تیم آن از هلال احمر و تیم دیگر از مرکز فوریت‌های پزشکی خواهد بود، همراه با اتوبوس‌های زائرین به تهران اعزام خواهند شد.

تعالی بحث تغذیه زائران را به اداره صنعت، معدن و تجارت سپرد و خواستار همکاری جدی ادارات در همه کمیته‌های ستاد شد.

وی در ادامه در مورد اجرای برنامه‎های داخل شهرستان نیز گفت: برنامه اصلی در حسینیه امام(ره) اجرا می‌شود و دسته‌جات عزاداری بسیجیان به این حسینیه هدایت خواهند شد.

فرماندار همدان گفت: حتی‌الامکان با صرف ناهار از همه حاضرین در این مراسم پذیرایی خواهد شد که بخشی از تأمین هزینه آن نیز بر عهده اداره اوقاف است.

وی با گلایه از بعضی ادارات در بی‌توجهی به برگزاری برنامه‌هایی چون راهیان نور خاطرنشان کرد: برخی ادارات حتی یک قدم هم در اجرای این برنامه‌ها برنمی‌دارند.

تعالی در پایان با تذکر به اداراتی که همکاری نمی‌کنند، گفت: با توجه به گزارش کاری که کمیته‌ها به فرمانداری ارسال خواهند کرد ما نیز این گزارش‌ها را در کمیته برنامه‌ریزی ترتیب اثر خواهیم داد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: