آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 خرداد ماه 1394 = 27-05 2015

ایران اسلامی: شوهرم مرا به دوستانش می‌فروخت

زن جوانی که به خاطر آزار و اذیت های شوهرش دست به قتل زده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری به زندان و دیه محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چهارم مرداد ماه سال 88 ماموران پلیس در جریان وقوع یک جنایت قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده با حضور در محل حادثه در محله امین آباد به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد مرد جوانی از سوی همسرش با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بلافاصله جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و زن جوان نیز از سوی ماموران پلیس بازداشت شد.

وی در بازجویی ها در خصوص انگیزه خود از این جنایت به ماموران گفت: من قصد کشتن شوهرم را نداشتم. اما او مرا عذاب می داد. همیشه کتکم می زد و مجبورم می کرد که با مردان دیگر ارتباط داشته باشم.

شوهرم مرا می فروخت و واقعا این زندگی داشت مرا عذاب می داد. روز حادثه هم شوهرم مواد کشیده بود و مشروب خورده بود. او دوستش را هم به خانه دعوت کرده بود. برای همین عصبی شدم و در حالیکه کنترلم را از دست داده بودم او را با چاقو کشتم.

با اعتراف این زن پرونده وی پس از صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز این زن در این شعبه محاکمه شد و با تکرار اظهارات قبلی خود به هیات قضایی گفت: من فقط از خودم دفاع کردم و اگر شوهرم را نمی کشتم هر روز باید عذاب می کشیدم.

در پایان این جلسه محاکمه، هیات قضایی وارد شور شدند و به اتفاق متهم را به هشت سال زندان و پرداخت دیه محکوم کردند.



آتنا فرقدانی May 27, 2015 09:45 AM

حالا اگه این زن نگون بخت با یک مرد توسط شوهر قوادش غافلگیر میشد و شوهرش او را میکشت خونش دتوسط همین غاضی قواد ماستمالی میشد ای مرده شور این قوانین مزخرف من دراوردی 1400 سال پیش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: