آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 خرداد ماه 1394 = 27-05 2015

مطهری: آزادی بیان در دولت احمدی نژاد بیشتر بود

دیگربان: على مطهرى٬ نماینده مجلس بار دیگر اعلام کرد «آزادى بیان» در دولت محمود احمدی‌نژاد بیشتر از دولت حسن روحانی بود و رسانه‌ها در حال حاضر دچار «خودسانسوری» شده‌اند.

آقای مطهری افزوده رسانه‌ها برای فعالیت در دولت روحانی «نگرانی‌هایی» دارند.

این نماینده مجلس به جزئیات این «نگرانی‌ها» اشاره نکرده٬ اما به نظر می‌رسد منظور وی عملکرد هیات نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد باشد که تاکنون چندین نشریه را توقیف کرده است.

مطهری ۲۰ اردییهشت نیز گفته بود دولت حسن روحانی در سیاست داخلی عملکرد «خوبی» نداشته و «سخت‌گیری‌ها» در دولت وی بیشتر از دولت محمود احمدی‌نژاد شده است.

وی افزوده بود در دولت روحانی برخورد‌ها با خبرنگاران، مطبوعات و منتقدان همچنان ادامه دارد و برخی موارد نیز بیشتر شده به طوری که مطبوعات دچار «خودسانسوری» شده‌اند.

علی مطهری از جمله نمایندگان محافظه‌کاری است که مواضع جنجالی و متفاوتی در سال‌های اخیر درباره مسائل سیاسی و اجتماعی داشته است.

وی در تازه‌‌ترین این موضع‌گیری‌ها گفته استان مازندران به محل «تفریح» و «عیاشى» پول‌دار‌های تهران تبدیل شده که همین مساله به این استان «آسیب فرهنگی» وارد کرده است.

این نماینده مجلس با ابراز نگرانی از بلندمرتبه‌سازى در سواحل مازندران گفته این کار «خطرناکى» است و براى شناى زنان محدودیت ایجاد می‌کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: