آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 خرداد ماه 1394 = 27-05 2015

عقب ماندگی روز افزون کردستان نسبت به سایر استانها

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کردستان روز به روز نسبت به سایر استان ها عقب مانده تر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، سید محمد بیاتیان با اشاره به وجود مشکلات فراوان بر سر توسعه کردستان گفت: هر بار برای حل مشکلات استان به مسئولی مراجعه می کنیم اما آنچه حاصل شده است، توسعه نیافتگی و عقب ماندگی روز افزون این استان نسبت به سایر استان های کشور است.

وی یکی از پیامدهای توسعه نیافتگی استان کردستان را مهاجرت به سایر استان ها اعلام کرد و افزود: در کردستان نرخ رشد جمعیت به 7 دهم کاهش یافته است و این آمار نشان دهنده مهاجرت مردم از این استان به سایر استان هاست.

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات استان کردستان اشاره کرد و گفت: مشکل کمبود آب و یا انتقال آب سدهای موجود به سایر استان ها ، بهر گیری نکردن از نخبگان اسیتان کردستان در جامعه و توسعه نیافتگی زیر ساخت ها از جمله این مشکلات است.

بیاتیان گفت: مردم کردستان با رای 70 درصدی خود به دولت تدبیر و امید وفاداری خود را به این دولت نشان دادند اما رییس جمهور سفر به کردستان را جزء آخرین اولویت های خود قرار داده است.

وی افزود: امیدواریم دستان پرتوان سازندگی در این دولت، این مشکلات را حل کرده و موجب شود تا مردم این استان هم طعم خوش خدمت را تجربه کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: