آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 خرداد ماه 1394 = 29-05 2015

همکاری با کره شمالی/ حمله رژیم به رویتر

به گزارش ایرنا، یک مقام آگاه در سفارت جمهوری اسلامی در فرانسه ادعای خبرگزاری رویترز در خصوص همکارهای هسته ای و موشکی رژیمهای ایران و کره شمالی را تکذیب کرد.

این مقام آگاه انتشار اینگونه خبرها از سوی رویترز را سوال برانگیز خواند و افزود: قابل پیش بینی است که با نزدیک شدن به موعد پایانی گفت و گو های هسته ای و افزایش شانس حصول توافق جامع این گونه خبرسازی های جعلی نیز افزایش یابد.



سام May 29, 2015 08:52 AM

با درود: همکاری اتمی و موشکی حکومتهای جنایتکارکره شمالی، پیونگیانگ وخامنه ای، جمهوری اسلامی بصورت آشکار از دیرباز تا کنون ادامه داشته و دارد ! اما آنچه که ما بدان باید توجه داشته باشیم گفتگوهای بی فایده و شبهه برانگیز سران کشورهای غربی مرسوم به ۵+۱ به رهبری اوباما رئیس جمهور آمریکا با حاکمان و دشمنان راستین مردم ایران یعنی حکومت تروریستی،داعش بنیان تهران ازقرارهمکاری و حمایت آشکار وپنهانی با چنین حکومت اهریمنی در راستای حفظ غیرقانونی جمهوری اسلامی در منطقه توسط حمایتهای بیدریغ رسانه ای قدرتمند مانند رادیوفردا در پراگ و روزنامه های مانند ایندی پندد انگلیس و امثالهم به هدف دورنگاه داشتن از تمایلات بحق مردم طرفین اقدام به نشستهای گوناگون مفرح و مسخره آمیز تحت عنوان مذاکرات هسته ای با حکومت غیرقانونی تهران کرده اند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: