آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 خرداد ماه 1394 = 29-05 2015

می خواهند از بیت رهبری هم بازرسی کنند+فیلم

امام جمعه موقت تهران گفت: نکند ما غنی سازی را از دست بدهیم و انرژی هسته ای به شیر بی یال و دمی تبدیل شود .

به گزارش صدا و سیمای رژیم؛ آخوند صدیقی گفت: ما تجربه رفتار غربی ها را داریم و اکنون نیز نباید زیر بار دسترسی آنان به مراکز نظامی برویم.

امام جمعه موقت تهران افزود: یکی از اعضای گروه مذاکره کننده غربی یعنی همان فرانسه می گوید ما آزادیم و باید از همه تأسیسات نظامی و غیرنظامی آنها بازرسی کنیم که البته معنای پروتکل الحاقی هم همین است، یعنی آن ها بتوانند از بیت مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، مجلس، مراکز موشکی و تأسیسات نظامی و در یک جمله از نهانخانه های ما بازرسی کنند.

وی گفت: یکی از قواعد فقهی ما نفی سبیل است و معنایش این است که نباید هر چه دشمن خواست در اختیار او قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان این که آمریکا اهل دبه کردن است افزود: از همان زمان برگزاری مذاکرات ژنو تا به امروز هشت تحریم جدید را بر علیه ما برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: باید هوشیار باشیم بلایی که بر سر لیبی و عراق به بهانه های واهی و غیر واقعی درآوردند بر سر ما نیاید.




www.youtube.com/watch?v=4RK5oJFEBqg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Arman May 29, 2015 01:28 PM

حاج آقا خيالت تخت تخت اين هيولاى مخوفى كه ازش ميترسيد اكنون در مقابل شما ها ايستاده است بخواهيد نخواهيد ميهمان خانه هاى شما دجالان است به شما ها قول ميدهم ديرى نخواهد پايىد كه همه شما هارا يكى پس از ديگرى به محاكمه خواهند كشاند امروز اتم فردا حقوق بشر ، كمك به تروريسم ،دخالتهاى ويرانگر در كشورهاى عربى ، سركوب وحشيانه ملت درمانده ايران ، دزدى ها و چپاول ها ،ووووووو خيلى چيزهاى ديگر دنيا بدون كلانتر نيست حاج آقا بزرگى گفتند كوچكى گفتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira May 29, 2015 05:25 PM

ملا دانشمند اتم هستی یا روضه خوان ۲ ریالی؟
هر چه هستی
خونخوار هستی
لباس زیر خونخواران را هم بازرسی کنند
اگر شما خونخوار نبودید که کسی کاری با شما نداشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر May 29, 2015 08:26 PM

اتفاقا آخوند جان همون بلای لیبی و عراق را براتون تدارک دیدن حتی پیچیده تر چون حکومت کثیف اسلامی در ایران مسیول تقریبا تمام عملیاتهای تروریستی بزرگ سه دهه ی اخیر است و دست کم ده هزار نفر شهروند و نظامی و دیپلمات غربی را تا به حال به کشتن داده است حکومتی که کشورهای همسایه اش را تا جایی که بتواند نا امن می کند تا از آنها باجگیری کرده یا همچون عراق و سوریه زیر سلطه ی خود درآورد همه ی هشت دست و پای این اختاپوس سیاه باید قطع شده و تحقیر شود برای رسیدن به این هدف بازرسی از بیت مخوف و نجس رهبری تازه آغاز کار است و برنامه های طولانی برایتان چیده اند که حتما هم اجرا میشود چون مردم ایران هم با امریکا همدستند و شما پشتوانه ای ندارید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: