آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 خرداد ماه 1394 = 30-05 2015

بحران حکومتی: هشدار روحانی و واکنش جنتی

روحانی امروز به باند ولایت در مجلس شورای اسلامی حمله کرد و گفت: چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه نسبت به سردار دیپلماسی (ظریف) حرف بزند؟

روحانی که در جمع مسوولان وزارت کشور سخن می گفت: افزود: زبان‌ها برای انتقاد از دولت و رئیس‌جمهور باز می‌شود، متاسفانه یا خوشبختانه ما خواب نمی‌بینیم و دنبال رمال و جن‌گیر هم نیستیم.

روحانی همچنین با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و عملکرد شورای نگهبان گفت: ما صلاحیت‌سنج همراهمان نیست که صلاحیت‌سنجی کنیم. معیار باید قانون باشد و فراتر از آن چیزی مورد قبول نیست. در انتخابات بایدعدالت و فرصت برابر فراهم باشد. امکانات دولتی و پول دولت یا باید به هیچ کس تعلق نگیرد و یا باید برای همه باشد.

روحانی گفت: در انتخابات همه چیز باید شفاف باشد، حتی اگر می‌شود یک دوربین در زمان شمارش آرا گذاشته شود و همه روند شمارش آرا را مشاهده کنند.

از سوی دیگر دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه اظهارات برخی دولتی‌ها نگران‌ کننده است، گفت: دولت حق ندارد در انتخابات دخالت کند.

احمد جنتی گفت: یکی از مسئولان چند وقت پیش اعلام کرد اگر مجلس را گرفتیم می‌توانیم در این جایگاه بمانیم و اگر نگرفتیم نمی‌توانیم بمانیم. این حرف خیلی معنای بدی دارد و به معنای دخالت در امر انتخابات است.



mitra farahani May 31, 2015 10:30 AM

به این تدارکات چی مفلوک باید گفت خواب دیدی خوش است
بش تا صبخ دولتت بدمد بجا زیان دم هم در آورده ای توبامسی روبروهستی که ماده سگ همه قرون آخوندی را پشت سرگذاشته وخودش مارخورده افعی شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem May 31, 2015 12:03 PM

به نظر میرسد که تو هم راه خاتمی روباه را پیش گرفتی و از حالا داری تدارک انتخابات مجلس را میچینی اما کور خوندی مردم دیگر این کلک شما را نه میخورند امید دارم که این بار مردم به جماعت آخوند نه محکم به گویند و پای صندق رای نروند اگر این کار را به کنند فقط یک مشت دزد را جا به جا میکنند و بس من که پای صندوق کثیف آخوندها نمیروم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: