آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 10 خرداد ماه 1394 = 31-05 2015

هشدار در باره احتمال ترور وزیر خارجه روحانی

حسین شریعتمداری در کیهان ولی فقیه: براي ما چه خوابي ديده اند ؟!...شواھد و قرائن موجود از توطئه جديد و خطرناكي علیه جمھوري اسلامي حكايت مي كند كه آمريكا و متحدانش با ھمكاري نزديك سازمان ملل و بھره گیري از يك جريان مرعوب و يا آلوده داخلي در پي اجراي آن ھستند.


بايد نگران اتفاقات بدتر بود

مدير مسئول روزنامه ابتکار در گفتگو با خبرگزاری آريا گفت: وقتي بر سر ظريف فرياد مي کشند بايد نگران اتفاقات بدتر بود.

محمد علي وکيلي پيرامون واکنش تند نمايندگان به دکتر ظريف در نشست محرمانه مجلس گفت: زماني که در فضاي عمومي پمپاژ بدبيني و بي اعتمادي مي کنيم و در جايگاه نماينده مجلس به جاي دست مريضاد فرياد بر سر دکتر ظريف کشيده مي شود نبايد دور از انتظار دانست که فردا يک نيروي عادي دلسوز بر خود تکليف داند که احيانا يک حرکت فيزيکي عليه دکتر ظريف به عنوان يک خائن وطن فروش انجام دهد!


ترور نافرجام سعید حجاریان

از ویکی‌پدیا: سعید حجاریان (از شخصیت‌های اصلاح طلب ایران) در ۲۲ اسفند ۱۳۷۸ ترور شد، اما زنده ماند. سعید عسگر در جلوی شهرداری تهران و هنگام ورود حجاریان به ساختمان شورای شهر او را مورد اصابت گلوله قرار داد. سعید عسگر پس از این ترور محاکمه شد و به ۱۵ سال زندان محکوم شد. همدست او که راننده موتورسیکلت حامل سعید عسگر بود به ده سال زندان محکوم شد. سعید عسگر پس از گذشت یک سال از زندان آزاد شد. حجاریان پس انتقال به بیمارستان توانست زنده بماند. اما این ترور وی را از لحاظ جسمانی بسیار ضعیف کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: