آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 خرداد ماه 1394 = 01-06 2015

ولایتی: علت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای

علی اکبر ولایتی، مشاور ارشد خامنه ای در امور بین الملل یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی گفته: اکنون تصمیم گیری درباره مسائل هسته ای به عهده دولت است و ما در حد بضاعت کمک می کنیم .

ولایتی علت به نتیجه نرسیدن مذاکرات در دور جدید در موعد مقرر را زیاده خواهی آمریکاییها دانست و گفت: بارها در مذاکرات درباره مسائلی به توافق رسیده اند اما در نوبت بعدی مذاکرات دبه کردند.

ولایتی گفت: آمریکايیها در اجلاس ژنو در پشت درب های بسته حرف های شیرین زدند و خوش و بش کردند اما به محض آنکه از آنجا بیرون آمدند، وزیر خارجه آمریکا که خیلی وقت ها صداقت در او دیده نمی شود علیه ما مصاحبه کرد ضمن اینکه او فردی نیست که در آمریکا تصمیم گیر جدی باشد یا از ناتوانی آمریکا از اجرای گزینه نظامی خبر نداشته باشد اما این بلوف را می زند که گزینه نظامی روی میز است .

مشاور خامنه ای در امور بین الملل با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست گفت : نه اوباما و نه اسلاف او هیچگاه بعنوان دوست جمهوری اسلامی به حساب نمی آیند .

ولایتی گفت: اگر ما می گوییم تحریم ها به یکباره برداشته شود برای این است که طرف مقابل قابل اعتماد نیست و هر کجا که بتواند دبه می کند ضمن آنکه علت دیگر آن است که بهانه می گیرند و موضوع حقوق بشر، موشک های بالستیک و حمایت از تروریسم را مطرح می کنند .

ولایتی تصریح کرد: ما اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی دهیم، اصلا چرا باید مراکز نظامی خود را در معرض بازدید بازرسان آژانس قرار دهیم زیرا بی تردید عده ای از آنها عوامل سیا هستند .

وی گفت: حرکات و تصمیمات مدیرکل فعلی آژانس اتمی نشان نمی دهد که اختیارات یا استقلال عمل آقای البرادعی را داشته باشد.

ولایتی تصریح کرد: آمانو ضعیف ترین رئیس آژانس در تاریخ این نهاد است و هر چه آمریکایی ها بگویند تکرار می کند.





jamali June 1, 2015 09:08 AM

ولايتي احمق فكر كردي همه مثل البرادعي بي وجدان و خودفروخته هستند يعني مقل خودت و ولي فقيهت و اون امام گوربه گور شده ات هستند كه برا ي پول وقدرت هر جنايتي تحت نام دين انجام بدهند يا اينكه فكر كردي مردم ساده و كودن هستن خير هيچكدام كمي ديگر صبر كنيد تا شما ها را هم مثل موسي ليني تكه هاي بدن نجستان را در لجن و زباله دربيارند ، اتش زدن ساواكي ها را فراموش نكن شماها هزاران بار از آنها كثيف تر و مجازاتتان سنگين تر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


رامتین June 1, 2015 04:01 PM

این مردک آلزایمری مشاور عاغاس؟؟؟؟! ! ! عجب اوضاعی! ! یکی نیس به این مردک بگه آخه تو فراماسون انگلیسی چیه به تحلیل مسائل روز! از چه هوش و ذکاوتی برخورداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 1, 2015 05:24 PM

با نابود کردن ایران ،اسلام و مردم حاکم شدید
ایران ، اسلام و مردم به زودی شما را نابود می کنند
مرگ علی گدا مرگ این حکومت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: