آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 خرداد ماه 1394 = 01-06 2015

عراق؛ مداخله سپاه وارد فاز جدیدی شد/هشدار فرانسه

برخی گزارش‌‌ها از بازگشت قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه سامانه موشکی «زلزال» به خاک عراق حکایت دارد.

به گزارش دیگربان، شماری از سایت‌های وابسته به شبه‌نظامیان شیعه عراق که از سوی جمهوری اسلامی حمایت می‌شوند در دو روز گذشته تصاویری از حضور قاسم سلیمانی٬ در استان «الانبار» منتشر کرده‌اند.

در این گزارشها تصاویری از انتقال سامانه موشکی «زلزال» ساخت جمهوری اسلامی به این منطقه نیز منتشر شده است.

پیش‌بینی می‌شود با بازگشت سلیمانی٬ نقش «حشد شعبی» (شبه نظامیان شیعه) بار دیگر در عراق پر رنگ شود.

پیش تر برخی منابع عراقی از احتمال حمله موشکی به شهر سنی نشین رمادی ابراز نگرانی کرده بوند.


هشدار فرانسه در مورد فرقه ‌گرایی در عراق

کشورهای شرکت کننده در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش روز سه ‌شنبه فردا در پاریس تشکیل جلسه می ‌دهند. به گزارش خبرگزاری فرانسه محور اصلی گفتگوهای این نشست وضعیت بحرانی عراق است.

لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه در این باره هشدار داد اختلافات فرقه‌ ای در عراق توانایی این کشور برای مقابله با گروه‌های بنیادگرا را کاهش داده است.

وی افزود: عملیات نظامی در عراق به تنهایی کافی نیست بلکه باید شرایط سیاسی شکست این گروهها با محترم شمردن حقوق همه عراقیها فراهم شود.



توهم جنگ{دون گیشوت} June 1, 2015 02:15 PM

این پاسداران به بیماری جنگ مبتلا شده اند و سرداراش همیشه عشق جنگ دارند اینا تو گور هم بذارنشون با قبرهای کناری و اطراف بعنوان منافق و مزدور امپریالیست وارد جنگ میشوند بیماری مهلکی است فعلن هم با نقشه اسراییل توهم هلال شیعی براشون درست کردند و دارن اونا رو هر روز در باتلاق عراق و سوریه و یمن و ووو بیشتر فرو میبرند بیچاره ملت ایران اشغالی که اسیر دست این جونوارا شدن و از اونا بعنوان سپر انسانی استافاده میکنند این سپاهیان ابر هیکل /کوجک مغز ملتم که تو چورته بخابید بخابید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: