آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 خرداد ماه 1394 = 02-06 2015

سپاه پاسداران روحانی را به کودتا تهدید کرد

دیگربان دانشگاه «امام حسین» وابسته به سپاه پاسداران در کمتر از پنج روز دومین بیانیه خود را منتشر کرد که حاوی هشدار‌هایی صریح به دولت حسن روحانی و حامیان رابطه با آمریکا است و آنها را تهدید به برخورد انقلابی کرده است.

بیانیه دوم این دانشگاه روز دوشنبه (۱۱ خرداد) به مناسب سالگرد درگذشت روح‌الله خمینی منتشر شده است.

دانشگاه «امام حسین» هفتم خرداد نیز با انتشار بیانیه‌ای از اعلام آمادگی خود برای افشای جزئیات «زیاده‌خواهی‌های» آمریکا در مذاکرات هسته‌ای خبر داده بود.

صدور دو بیانیه در کمتر از پنج روز از سوی یک دانشگاه وابسته به سپاه پاسداران در تاریخ این دانشگاه کم‌سابقه بوده است.

به نظر می‌رسد صدور بیانیه‌های مذکور و هشدار‌های علنی این دانشگاه به مقام‌های دولتی بی‌ارتباط با بازگشت محسن رضایی٬ فرمانده پیشین سپاه به دانشگاه «امام حسین» نباشد.

مهم‌ترین محور‌های بیانیه دوم «دانشگاه امام حسین»:

● کسانی {در داخل ایران} «با دلسوزی‌های بی‌مورد و اعتراض‌های کودکانه» جمهوری اسلامی را مسبب دشمنی‌ها می‌دانند.

● عده‌ای {در داخل ایران} به جای آنکه وضع کنندگان تحریم را مورد شماتت قرار دهند، مردم شریف ایران را محکوم می‌کنند.

● برخی از ساده‌اندیشان بلندگوی لیبرال‌های مطرود امام شده‌اند و معتقد به نوعی تقیه در ابراز مخالفت و اعتراض به ساختارهای ظالمانه بین‌المللی هستند.

● برخی از دست اندرکاران {اکبر هاشمی رفسنجانی} برای فرار از مسئولیت، با استناد به خاطره‌ها و مشاهدات خصوصی خود، خواستار حذف یا محدود شدن {اعتراض‌ها به آمریکا} هستند.

● چند سالی است یک دسته تحلیل‌های روشنفکرمآبانه عنوان می‌شود که ملت ایران را به صورت ضمنی و صریح، افرادی شکم‌پرست، کم‌طاقت و عجول معرفی می‌کند.

● این افراد در جمع‌بندی نظرشان، مردم را پشت کرده و پشیمان از ارزش‌های انقلابی-اسلامی خود می‌دانند و خواستار لحاظ کردن این تغییر دیدگاه، در راهبری عمومی کشور هستند.

● برخی می‌خواهند سست عنصری و خستگی خود در پیگیری مجدّانه و مجاهدانه آرمان‌های عظیم انقلاب اسلامی را به مردم نسبت داده و چهره درخشان ملت ایران را مشوه کنند.

● مسئولین ارشد سیاسی-اقتصادی دولت یازدهم باید مراقب باشند تا در اظهارات خود، به گونه‌ای سخن نگویند که مردم احساس کنند، میان پیگیری عزت بین‌المللی و اقتدار اسلامی ملت و دولت، نوعی تناقض و عدم امکان اجتماع وجود دارد.

● متأسفانه گره زدن زندگی و معیشت روزمره مردم به نتیجه مذاکرات کار را بدان جا رسانده است که دولتمردان آمریکایی برای تعیین مداخل دخل و خرج درآمدهای ارزی کشور طمع کرده و به زبان می‌آیند.

● برخی از دوستان انقلاب و مسئولین جمهوری اسلامی متأسفانه با تحلیل‌های سست‌بنیاد و از سر اشتباه محاسباتی از سویی و از سوی دیگر مغرضین عنود و لجوج در نشریات و مداخل علمی و مناصب سیاسی-اجتماعی در یک مسیر قدم بر می‌دارند.

● ساده اندیشان در هر کسوت و سمتی هستند باید تا دیر نشده به خط واقعی مردم که‌‌ همان خط اصیل اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله است بازگردند و دنیا و آخرت خود را تباه نسازند.

● کسانی که منافقانه، ادبیات لیبرالی را در پوستهٔ کلمات و جملات انقلابی مطرح می‌سازند از چشم بیدار پاسداران انقلاب اسلامی دور نیستند.

● مبارزه و مقابله با شبهات نظری، بدواً با پاسخ‌های کار‌شناسانه و فنی نظری و مبنایی مواجه خواهد شد، اما اگر شبهه‌افکنی عنودانه و لجوجانه منجر به خدشه و تهمت بر صورت نیکوی جمهوری اسلامی و قامت رشید ملت ایران شود، برخورد ملت ایران با چنین افراد انقلابی خواهد بود.

● دانشگاه امام حسین وظیفه خود می‌داند که در برابر این تشبث‌های به ظاهر علمی بی‌پایه، ضدمردمی و خائنانه بایستد و روشنگری‌های لازم را انجام دهد.



homa June 1, 2015 11:05 PM

قبلا نوشتم سپاه دست بکارخواهد شد دانشگاه امام حسین زیرنظرمستقیم سپاه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز June 2, 2015 12:00 AM

يادتان نرود كه بعد از اقدام انقلابى تنبانهايتان را روى بند بيندازيد كه زودتر خشك شوند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد June 2, 2015 01:55 AM

اگر با دقت به تاریخ نگاه کنیم متوجه میشویم که فلسفه وجودی اسلام انقلابی اصولا ضربه زدن به منافع آمریکا در منطقه و جهان است و هر وسیله را برای رسیدن به این هدف کاملا موجه میداند۰ از آنجا که این فلسفه دقیقا مطابق اهداف شوروی سابق و مافیای کنونی روسیه است، بیراه نیست اگر گفته شود که شعارها و اقدامات سپاه حافظ منافع روسیه است و نه کشور و مردم ایران۰
به یاد بیاوریم که بسیاری از انقلابیون و سرکردگان سپاه قبل از انقلاب در کمپهای قذافی در لیبی، حافظ اسد در سوریه و جبل عامل لبنان تعلیم دیده اند و پیوند ایدئولوژیک عمیقی با مافیای حاکم بر روسیه دارند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد June 2, 2015 01:56 AM

آنچه تا بحال سپاه به روز ایران آورده زندگی کوپنی و فقر برای مردم، و رانتهای میلیاردی برای به اصطلاح انقلابیون بوده است۰ الآن هم با تهدید قصد کودتا دارد و این دقیقا همان روشی است که روسیه برای اعمال نفوذ بیشتر خود در ایران بدنبال آن است۰
اپوزیسیون غیر وابسته به حکومت و معتقد به حقوق بشر وظیفه دارد طرح حکومت دمکراتیک جانشین جمهوری اسلامی را به سرعت تهیه کند و در اختیار افکار عمومی قرار دهد۰ بدون داشتن آلترناتیو مناسب، آینده ایران در چنگال روسها خواهد بود۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 2, 2015 06:35 AM

اگر ملایان را نابود نکنیم
ایران نابود گردد یا پاره پاره
امروز که علی گدا در شرف مرگ است
بهترین زمان برای نابود کردن ملایان است
سپاه و ارتش از مردم هستند
بعضی از آنها سرنوشت خود را با ملایان پیوند زدند
نشان دهیم ایران و ما مردم زنده و ایران را نجات می دهیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو June 2, 2015 01:22 PM

دانشجویان دانشگاه امام خسین این حکومت را نابود میکنند اینها طناب دار حکومتند
افسوس که نام دانشگاه روی مالش گاه امام حسین گذاشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: