آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 خرداد ماه 1394 = 09-06 2015

هنرمندان پیشکسوت؛ اين ويرانی تا به كی؟

از فیس بوک: فرهنگ شريف موسيقيدان برجسته موسيقي سنتي و نوازنده صاحب سبك تار براي هزينه درمان بيماريش تارش را فروخت.....از برابر ويترين دلنوشته هاي دوستانم ميگذشتم كه ديدم دوست هنرمندی اين خبر را درج نمود. مكثي از بغض از آنچه بر سرنوشت سرزمين ما در ويران سازي انسان و انسانيت و طبيعت و هستيمان ميگذرد رهايم نساخت. راستي اين ويراني تا به كي؟ تا به كدام مرز بود و نابود؟

هيچ مسوولي از هنرمندان پيشکسوت حمايت نمي کند

به گزارش ايسنا، فروغ بهمن پور (روزنامه نگار قديمي) در اين باره گفت: استاد فرهنگ شريف در اين مدت با بيماري دست و پنجه نرم کرد و مدتي هم در کما بود. با اين حال ايشان براي بيمه مشکل داشت و در نهايت، اين استاد بزرگ مجبور شد براي تأمين هزينه هاي بيماري خود يکي از سازهايش را بفروشد. متأسفانه هيچ مسوولي از هنرمندان پيشکسوت حمايت نميکند.

او که در حاشيه نشست منتقدان خانه موسيقي اين سخنان را مطرح ميکرد، همچنين گفت: ميخواهم در اين مراسم اعلام کنم، اگر خداي نکرده اتفاقي براي استاد فرهنگ شريف بيفتد و ايشان از دنيا بروند، اعضاي خانه موسيقي حق ندارند، بالاي سر پيکر ايشان بيايند و از خودشان و ساير آقايان مسوول تشکر کنند.

فرهنگ شريف از نوازندگان پيشکسوت و برجسته ساز تار است که در کارنامه هنري اش با خوانندگاني مانند اکبر گلپايگاني، ايرج خواجه اميري، تاج اصفهاني، غلامحسين بنان، محمدرضا شجريان و ... همنوازي داشته است.



homa June 9, 2015 06:28 PM

واقعا درداورست انوقت برای مقبره خمینی لعنتی هندی زاده میلونها دلار هزینه ساخت میکنند اخه چی بگه ادم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: