آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 تیر ماه 1394 = 29-06 2015

مذاکرات؛ طرح جایگزین و ثانویه کری چیست؟

«بلومبرگ ویو» در سرمقاله‌ای تحت عنوان «طرح جایگزین و ثانویه کری درباره (رژیم) ایران چیست؟»، نوشته است: «نرسیدن به توافق بهتر از رسیدن به توافقی است که مانع از دستیابی (رژیم) ایران به سلاح هسته‌ای شود».

به گزارش فارس، این پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی تاکید کرد که جان کری باید «طرح جایگزین و ثانویه» اطمینان یافتن از مقصر شناخته شدن رژیم ایران در شکست احتمالی مذاکرات را در دستور کار خود داشته باشد.

در ادامه این مطلب آمده است: «سوال آن است که اگر فرایند مذاکرات کلا فروبپاشد چه اتفاقی می‌افتد. کری باید برای این احتمال آماده شود. طرح جایگزین و ثانویه باید بر روی اطمینان از وجود حمایت کافی برای تشدید تحریمها تمرکز داشته باشد. شدیدترین این تحریمها تحریمهای اروپا بوده است در نتیجه نگهداشتن اروپاییها در کنار خود برای اعمال تحریمها حیاتی است.»

در پایان این سرمقاله می‌خوانیم: «کری نباید توافق بد امضا کند اما به خاطر یک طرح جایگزین و ثانویه موثر، او باید از این موضوع اطمینان حاصل کند که در صورت فروپاشی و شکست فرایند مذاکرات مقصر این مساله آمریکا تلقی نشود بلکه رژیم ایران مقصر آن جلوه داده شود».



هلو June 29, 2015 11:21 AM

خوب توافق نشه چی میشه همین که تا به حال شده، آخوندها میدزدند و مردم میکشند و ابرقدرتها دوباره از هزار راه با ایران معامله های گزاف مالی میکنند و لغت کاذب تحریم را به رخ ملت میکشند۰
بقول یک طلبه سابق که در فرانسه ساندویچ فروشی داره و ژامبون هم میفروشه و هم میخوره،- "بخور ای ملت شل و ول۰ اگر حالیت بود خوشی زیر دلت نمیزد و شاه را به گ۰۰ ترجیح میدادی"۰ برای من باور نکردنیه که این شخص یک زمانی قرآن میخواند و میخواست آخوند بشه۰ فکرش را بکنید از این انگلها چقدر تو مملکت ما میلولند۰ توهین هایی که او به دین اسلام میکنه را فقط باید شنید تا باور کرد۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: