آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 تیر ماه 1394 = 30-06 2015

آخوند وحشی: با روزه خواران برخورد فیزیکی کنید

خبرگزاری هرانا ـ مقام‌های امنیتی و قضایی دو شهر شیراز و همدان اعلام کرده‌اند که از آغاز ماه رمضان تاکنون ۶۰۰ نفر در این دو شهر به اتهام روزه‌خواری بازداشت شده‌اند.

به گزارش کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران، سال گذشته نیز طی ماه رمضان ۲۰۷ شهروند ایرانی به گفته مقامات قضایی به جرم روزه‌خواری در ملاء عام به مجازات شلاق محکوم شدند و احکام آن‌ها نیز اجرا شد. حتی برخی از آن‌ها حکم‌ ‌شان در برابر دیدگان مردم به اجرا درآمد.


ناجا با روزه خواری برخورد کند

رئیس مجلس خبرگان رهبری امروز در گفتگو با پیک بامدادی رادیو سراسری گفت: امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی نمی خواهد و وظیفه هر مسلمانی است.

آیت الله یزدی گفت: در صورت مشاهده روزه خواری باید با زبان از منکر نهی شود و اگر جلوگیری عملی بخواهد، این وظیفه نظام است یعنی وظیفه نیروی انتظامی و قدرت حاکم است که برخورد فیزیکی کند.



گبر June 30, 2015 01:36 PM

اتفاقن چند روز پیش چند جوان داشتند در یکی از پارکها دم ظهر و جلوی مردم روز دار - با کالباس و گوجه فرنگی و حیار شور و نان باکت ساندویچ درست کرده و میخوردند من با توجه به امر بمعروف و انکرو و منکر رفتم جلوشون وایسادم و - جاتون خالی یک فصل حسابی دلی از عزا در اوردم دیگه وظیفه دینی و ان قلابیه کاریش نمیشه کرد- باید برخورد شدید میکردم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: