آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 تیر ماه 1394 = 30-06 2015

وزیر: از وضعیت بیمارستانها بسیار خجالت زده‌ام

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدید سرزده خود از دو بیمارستان پایتخت در ماه رمضان گفت: پس از بازدید از این بیمارستان‌ها، از شرایط موجود و کمبود تخت این بیمارستان‌ها بسیار خجالت‌زده شدم.

سیدحسن هاشمی شب گذشته در مراسم افطاری جمعی از خیرین و سازمان بهزیستی کشور که در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، ضمن اشاره به بازدید سرزده خود از دو بیمارستان لبافی‌نژاد و شهدای تجریش در ماه رمضان، اظهار کرد: در حال حاضر 30 درصد از اعتبارات عمرانی را به ساخت بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها اختصاص داده‌ایم، اما همچنان با شرایط مطلوب فاصله زیادی داشته و حتی با کشورهای همسایه خود نیز فاصله چشمگیری را داریم. از نظر تعداد تخت و امکانات بیمارستانی با کمبودهای زیادی مواجه هستیم.

وی در رابطه با طرح تحول نظام سلامت نیز عنوان کرد: با اجرای این طرح در وزارت بهداشت، بسیاری از مشکلات شناسایی و حل شده است، زیرا در واقع حل مشکلات مردم دغدغه هر روز و هر شب من و دیگر اعضای هیات وزیران است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان ضمن بیان اینکه کمک خیرین و توجه آنان به مشکلات مردم در دنیای سیاست‌زده امروز باعث افتخار دولت است، گفت: دولت تا جایی که توانسته تلاش کرده و در وزارت رفاه هم اقدامات خوبی برای حل مشکلات مردم صورت گرفته است. شخص رییس جمهوری نیز تاکید بسیار ویژه‌ای بر حل مشکلات مردم دارد و در کنار تاکید ایشان، حل این مسائل، دغدغه روز و شب هیات وزیران نیز است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: