آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 تیر ماه 1394 = 02-07 2015

خواب‌هایی برای مجلس خبرگان رهبری دیده‌اند

دیگربان: محمدرضا باهنر٬ دبيرکل جامعه اسلامی مهندسين گفته برخی «خواب آشفته‌ای» برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ديده‌اند که اجازه تعبير به آنها داده نخواهد شد.

باهنر افزوده بايد نگران انتخابات آينده مجلس خبرگان بود و متاسف است از اينکه برخی «خواب عجيبی» برای آينده اين مجلس ديده‌اند.

به گفته وی اين افراد به دنبال آن هستند که ۱۰ نفر را وارد خبرگان کنند تا «ساز ناکوک» بزنند.

باهنر اضافه کرده که نيروهای فعال سياسی انقلاب نبايد از مجلس خبرگان غافل بمانند.

از سال گذشته احمد جنتی٬ کاظم صديقی٬ احمد علم‌الهدی و تعداد ديگری از روحانيون محافظه‌کار نسبت به تغيير ترکيب آينده مجلس خبرگان رهبری ابراز نگرانی کرده‌اند.

آنها بی‌آنکه نامی از اکبر هاشمی رفسنجانی٬ حسن روحانی٬ حسن خمينی٬ محمد خاتمی و علی‌اکبر ناطق‌نوری ببرند٬ اين پنج نفر را از عاملان اصلی اين جريان معرفی می‌کنند.



لیلا July 2, 2015 07:26 PM

با درود
در پایان تمامی گزارش های شما این جمله بچشم می خورد نظر شما چیست ؟
من با ذوق عجیبی به طرف این صفحه برای خواندم گزارش ها می ایم اما متاسفانه باید بگویم شما از نظر تحلیل خبری خیلی ضعیف و دور از واقعیت های موجود جهانی قرار دارید جمهوری جنایتکاران را باید با تحلیل صحیح و انقلابی و برتری در حوزه های نظری تحلیل کرد تا برای مردم و امثال من راه گشایی کنید صرفا هیستریک با انها برخورد کردن اذهان عمومی امروز را دیگر اقناع نمی کند متاسفانه شما در این مورد از نظر من ضعیف میباشید و من دوست دارم این حصار را شکسته و به تجزیه و تحلیل درست و واقعی بنشینید تا دیگران را جذب نمایید نه از خود دور کنید با ارزوی فرداهای بهتر برای همه

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa July 3, 2015 12:58 AM

لیلا درباره خواب‌هایی برای مجلس خبرگان رهبری دیده‌اند:
لیلا خانم من چرا چنین چیزی دراخرین گزارشها ندیده ام نمیدانم نظر کدام کاربری بوده اما میدانم سایت ایران پرس نیوز با تلاش فراوان همیشه بهترین خبرهای روز را گذاشته است واگر سایت بی ارزشی بود هکرهای رژیم چندین بار این سایت را هک نمیکردند من در همینجا از مدیر سایت گرامی و کارکنان پر زحمت سایت سپاسگزاری میکنم دست شما درد نکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: