آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 تیر ماه 1394 = 03-07 2015

انتخابات مجلس؛ احتمال کلید خوردن فتنه بعدی

بسیج نیوز: در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند...

یک عضو مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: در سال 88 انتخابات بهانه ای شد برای عده ای که به دنبال فتنه انگیزی بودند.

آریایی نژاد افزود: زمانی که ارگان های مطبوعاتی فضای بدبینی را در جامعه رواج می دهند اینکه ما به این اقدامات آنها خوش بین باشیم و عکس العملی انجام ندهیم نوعی ساده لوحی است.

وی گفت: از دستگاه های ناظر و اطلاعاتی و امنیتی می خواهیم با جدیت این مسائل را رصد کنند تا احتمال کلید زدن پروژه دیگری مانند فتنه 88 را از بین ببرند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: باید این رسانه ها و منتشرکنندگان این مطالب را به دقت تحت نظر داشت و از حالا از ورود سمّ مهلک شک و تردید در جامعه پیشگیری کرد.

آریایی نژاد خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد و سایر دستگاه های ناظر باید از چنین رسانه هایی توضیح بخواهند و با آنها برخورد جدی کنند.

وی در خاتمه گفت: حفظ نظام به عنوان اوجب واجبات در چهارچوب قانون اساسی و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر همه به ویژه رسانه ها الزامی می باشد.



آرش July 3, 2015 07:49 AM

حیف از نامی که بر روی توست , باید نام تو تغییر کند چون تو هیچ ماهیت ایرانی نداری

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa July 3, 2015 11:33 AM

درود برجوانان میهنم که سال ۸۸ خاری بود به چشم نظام بپاخیزید امروزفقط اتحاد مرگ بر خامنه ای - موسوی بهانه است اصل نظام نشان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: