آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 تیر ماه 1394 = 04-07 2015

ولایتی لو داد: گام بعدی غرب پس از حل مسئله هسته ای

همانطور که پیش بینی می شد پس از حل مسئله هسته ای، نوبت به مداخله جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه خواهد رسید. رژیم تهران از هم اکنون می کوشد دست پیش را بگیرد تا پس نیفتد.

به گزارش دیگربان، مشاور ارشد خامنه‌ای در امور بین الملل امروز از احتمال امضای معاهده مشترک نظامی ميان جمهوری اسلامی٬ دولت عراق و رژیم سوريه خبر داد.

علی اکبر ولايتی احتمال داده که اين معاهده در نشست سه‌جانبه‌ای که قرار است به زودی با حضور مقام‌های سوری و عراقی در تهران برگزار شود٬ مورد توافق طرفين قرار بگيرد.

وی افزوده اگر قرار شد اين مذاکرات به معاهده‌ای منجر شود در آن صورت بايد سير قانونی خود را در هر سه کشور طی کند.

جمهوری اسلامی در حال حاضر در درگيری‌های سوريه و عراق نقش مستقيمی ايفا می‌کند و تاکنون ده‌ها نظامی خود را در اين درگيری‌ها از دست داده است.

هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده آمریکا، روز گذشته طی سخنانی، رژیم ایران را حامی اصلی تروریسم در جهان دانست و بر ضرورت مقابله با آن پس از توافق هسته ای تأکید کرد و گفت: حتی اگر ما به توافق اتمی با رژیم ایران برسیم، کماکان در آینده مشکلات جدی با آنها خواهیم داشت.



ghasem July 4, 2015 04:57 PM

سران کشور های کافر و شراب خوار دنبال سران کشور های مؤمن که روی پیشانی آنها جای مهر نماز مانده میگردند که اسلحه و مهمات به فروشند چرا که اینها با مغز پوکی که دارند راحت فریب میخورند و به جان هم می افتند نمونه جنگ ایران و عراق عظمای کله پوک را بلاخره در دام انداختند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: