آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 14 تیر ماه 1394 = 05-07 2015

تحرکات تازه؛ چه کسی پشت احمدی نژاد است؟

دیگربان: محمود احمدی‌نژاد٬ رئيس دولت‌های نهم و دهم اعلام کرد به همراه گروهی از وزرای خود کار بازخوانی «خط امام»، «مبانی انقلاب»، «آرمان‌ها» و «ارزش‌های» انقلاب را آغاز کرده است.

آقای احمدی‌نژاد اين مطلب را چهارشنبه گذشته در جمع گروهی از وزرا و مديران خود که اقدام به راه‌اندازی تشکيلات و برگزاری منظم جلسه کرده‌اند٬ بيان کرده است.

برخی از رسانه‌ها تشکيل اين گروه را به «دولت سايه» با هدف بررسی عملکرد روحانی و تجزيه و تحليل اطلاعات ارائه شده از سوی اين دولت ارزيابی کرده‌اند.

گزارش شده احمدی‌نژاد با تشکيل اين گروه خود را برای شرکت در انتخابات آينده مجلس و رياست جمهوری آماده می‌کند که وی اين گزارش‌ها را در اين سخنرانی رد کرده است.

رئيس دولت دهم گفته هيچ برنامه‌ای برای انتخابات آينده ندارد و اگر به نتيجه‌ای در اين خصوص برسد٬ آن را به طور علنی اعلام خواهد کرد.

احمدی‌نژاد در بخش ديگری از سخنان خود از اينکه همه روزه عليه وی٬ عملکرد دولت‌های نهم و دهم و برخی اطرافيانش «دروغ» منتشر می‌شود٬ اظهار تاسف کرده است.

وی گفته «در رابطه با ما ظاهرا همه آزادند که هرچه می‌خواهند از دروغ و تهمت و افترا عليه دولت‌های نهم و دهم و اينجانب و دوستانم بگويند، بنويسند و منتشر کنند.»

رئيس دولت دهم افزوده «وضعيت خيلی بدی است که برای مواجهه با آن و پاسخ به دروغ پردازی‌ها، نياز به استخدام ده‌ها کارمند است تا هر روز مطالب آنها را تکذيب نمايند.»



akbar July 5, 2015 11:33 AM

پشت احمدی نژاد ؟
همه هموسکسول های فرنگی
توی ایران که ما از این آدمهای بد نداریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: