آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 تیر ماه 1394 = 06-07 2015

درگیری شدید مردم با مزدوران بسیجی اکباتان

یکی از اعضای شورای شهر تهران که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به تخلفات شهرداری در ایجاد دارالقرآن بسیج در شهرک اکباتان از درگیری ساکنان بلوک مجاور این دارالقرآن با مجریان این ساختمان خبر داد.

وی در خصوص شب این حادثه بیشتر توضیح داد و گفت: دو شب گذشته حوالی ساعت ۹، ساکنان محل به سمت ساختمان می‌روند و کسانی که در ساختمان بودند، بیرون می‌آیند و درگیری رخ می‌دهد.

ربابه طایفه تبریزی عضو شورای اکباتان درباره این ماجرا نیز اظهار داشت: واقعیت این است که احداث‌کنندگان ساختمان دارالقرآن با دستور جلسه موقت، اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند. یک‌سال است که این افراد شبانه کار کردند و الان رای دیوان عدالت هم داریم و با وجود این‌که رای به شهردار ناحیه هم ابلاغ شده، به هیچ عنوان تمکین نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ساکنان ۲ شب گذشته هم اعتراض کردند که ناگهان از داخل ساختمان چند نفر به بیرون می‌آیند و با معترضین درگیر شدند .

وی افزود: در این درگیری متاسفانه یکی از فعالین محیط زیست به شدت مجروح می‌شود که در حال حاضر در سی سی یو بستری است.



Nader July 6, 2015 08:44 AM

ملت ایران برای رهایی از دست جایتکاران جمهوری اسلامی باید مسلح شوند با دست خالی هیچکاری پیش نمیرود و طرفداران اسلام داعشی و این آیین کثیف همچنان به جنایت و بی شرمی ادامه خواهند داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa July 6, 2015 10:39 AM

کلا نه تنها در اکباتان بلکه در ساختمان سازی جدید در تمام نقاط تهران چنین است کامیونهای بار تیراهن واجر وسنگ وازساعت 1 شب به بعد تا ۵/۳۰ صبح بار خالی میکنند درمجاورخانه من دریکی از خیابانهای معروف تهران صبح رفتم به کارگران اعتراض کردم و گفتم شما اجازه ندارید اینوقت شما چنین سروصدائی کنید حتی گفتم شما دستهاتون کار میکند یا دهانتان سروصدای بلند حرف زدن بارها وحشتناک بیشتر کارگران هم افغانی هستند همانروز تصادفا صاحب ساخت اپارتمان را در مغازه دیدم داشتم راجع به این موضوع دران مغازه صحبت میکردم که مردی خودش امد بطرف من ودرگوشه ائی تقریبا بیرون از مغازه بمن گفت خانم من این اپارتمانها را برای پسرم میسازم منهم گفتم الهی پسرتان خیر این ساختمان را نبیند من دیشب تا صبح نخوابیدم ناراحت شد گفت ما پول به شهرداری داده ایم ومجوز گرفتیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: