آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 تیر ماه 1394 = 06-07 2015

مشاور ارشد خامنه ای؛ سخنان نتانیاهو را تائید کرد

صداوسیمای رژیم: مشاور مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی به کمک های خود به کسانی که در خط مقاومت در منطقه هستند ادامه خواهد داد .

علی اکبر ولایتی در همایش "فلسطین نماد مقاومت جهان اسلام" که در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، افزود: جبهه مقاومت پیروز خواهد شد و جمهوری اسلامی همچنان راه امام خمینی و مقام معظم رهبری را در حمایت از مقاومت ادامه داده و خواهد داد.

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه هیچ دولتی به اندازه جمهوری اسلامی از فلسطینی ها حمایت نکرده است، گفت: سلاح هایی که مقاومت علیه اسرائیل بکار برده همگی با کمک جمهوری اسلامی تهیه شده است.


دستگیری تروریست وابسته به پاسداران در اردن

نیروهای امنیتی اردن فردی را دستگیر کرده‌اند که عضو گروه موسوم به "بیت‌المقدس" تحت امر نیروی قدس سپاه پاسداران است. این فرد قصد داشته در اردن دست به‌ عملیات تروریستی بزند.

روزنامه اردنی "الرای" به ‌نقل از منابع امنیتی این کشور نوشت: فرد دستگیر شده تابعیت عراقی و نروژی دارد و پرونده وی به دادگاه امنیت اردن ارجاع شده است.

به گفته مقامات اردنی، متهم 45 کیلو مواد منفجره را در محلی در استان جرش مخفی کرده بود.

جلسه محاکمه این فرد به اتهام در اختیار داشتن مواد منفجره و طراحی برای عملیات تروریستی در داخل اردن امروز دوشنبه برگزار می شود.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران با درج این خبر نوشت: به نظر می‌رسد که با ادعاهای اردن در این زمینه امیدی که برای بهبود روابط با جمهوری اسلامی بعد از سفری که وزیر خارجه این کشور به ایران داشت از بین برود.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: