آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 تیر ماه 1394 = 06-07 2015

جنگنده عراقی منطقه ای در بغداد را بمباران کرد!

مقارن ظهر امروز، یک جنگنده عراقی، آنگونه که منابع مطلع گفتند، به دلیل نقض فنی، منطقه ای در شرق بغداد را بمباران کرد که بر اثر آن دستکم سه تن کشته و 10 نفر زخمی شده اند.

به گزارش ایرنا، یک منبع در این زمینه گفت، بر اثر این بمباران غیر عمدی، دستکم سه منزل مسکونی در محله النعیریه در بغداد جدیده واقع در شرق پایتخت عراق ، منهدم شده است و فعلا تاکید می شود که بمباران به دلیل نقض فنی صورت گرفته است.

وی در توضیح این حادثه گفت که جنگنده عراقی که خلبان آن از خلبانان شناخته شده و با تجربه عراقی است، پس از بمباران مواضع نیروهای گروه تروریستی داعش، از منطقه عملیاتی باز می گشت، اما گویا یکی از بمب ها در هنگام عملیات رها نشده بود و در حین بازگشت به پایگاه در این منطقه رها شده است.

جنگنده ای که ازآن صحبت می شود از نوع سوخو روسی است .این بمباران خسارات زیادی اعم از مادی و انسانی به اهالی این منطقه که می گویند ، قبل از شنیدن صدای انفجار، جنگنده ای را در فضای آسمان منطقه مشاهده کرده اند، وارد کرده است.

رسانه های عراقی پیش از اعلام منابع رسمی، از بمباران شرق بغداد توسط یک هواپیمای ناشناس و برخی نیز از انفجار یک خودرو بمب گذاری شده خبر داده بودند و حتی برخی شایعات مبنی بر حمله موشکی داعش به بغداد شنیده شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: