آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 تیر ماه 1394 = 07-07 2015

اعتراف آخوند حکومتی به شکست نظام اسلامی

روزگاری ارزش‌های اسلامی مایه مباهات بود

دبيرکل «جبهه پايداری» گفته روزگاری بود که جامعه ايران به ارزش‌های مذهبی خود «مباهات» می‌کرد٬ اما در حال حاضر ارزش‌های غيرمذهبی دارد جای آن را می‌گيرد.

به گزارش دیگربان، آخوند مرتضی آقاتهرانی کم‌رنگ شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه ايران را «زنگ خطر جدی» دانسته و از گسترش «ضد ارزش‌ها» و مسايل «غيرمذهبی» در جامعه اظهار تاسف کرده است.

وی مدعی شده که تبعيت از ولايت‌ فقيه می‌تواند مردم ايران را از «منجلاب حقارت و نابودی» نجات دهد.

روند سريع تغيير سبک زندگی مردم ايران در سال‌های اخير با نگرانی گسترده روحانيون و نظاميان حاکم بر اين کشور مواجه شده است.

آنها با اجرای طرح سبک زندگی «ايرانی‌‌-‌اسلامی» تلاش‌های گسترده‌ای برای مقابله با اين تغيير‌ها آغاز کرده‌اند که تاکنون موفقيت‌‌‌ آميز نبوده است.



ghasem July 7, 2015 12:05 PM

اسلام دین پوچیست و در نهایت پوچی ثمری ندارد و خواهیم دید که تا چند دهه دیگر رنگ واقعی را از دست خواهد داد آخر بابا عقل هم چیز خوبی است ما نشستیم ما منتظریم یکی که ۱۴۰۰ سال پیش ناپدید شده حالا ظاهر به شود و ما را نجات دهد باور کنید من یهودی یا مسیحی و یا فلان دین را ندارم من در یک خانواده مسلمان شیعه به دنیا آمدم و به چیزی که میگم کاملا واقف هستم به حساب اسلام من مسلمان هستم و اگر قبول نکنم حکمم مرگ است عجب منطق بالای دارد این اسلام برای همینه که میگم اسلام پوچه رهبران اسلامی هم که به قدرت رسیدند دیدیم از شعار برداری و برابری فقط دزدی میلیاردی از آنها دیدیم پس از هر طرف که نگاه میکنی پوچی میبینی و بس حرام زادهای آخوند هم از اسلام یاد گرفتن دزدی کنن و شکم بزرگ کنن و به زیر شکمشون برسن وقت ان رسیده که به این انگل ها بگیم دوران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak July 8, 2015 12:03 AM

از نظر من، تنها با قدری تفکر در مورد این آیه قرآن، میتوان به ماهیت آلله و اسلام ناب محمدی پی برد

سوره توبه آیه 111
همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده ، آنها در راه خدا جهاد می کنند پس ( دشمنان دین را ) به قتل می رسانند و ( یا خود ) کشته می شوند ، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده ، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است
در ضمن فراموش نکنیم که الله را پدربزرگ محمد (ص) میشناخت که پسرش را عبدالله نام نهاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: