آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 تیر ماه 1394 = 10-07 2015

بازگشايی سفارت آمریکا؛ هشدار شدید به رفسنجانی+فیلم

انتقاد شديداللحن آخوند اژه‌ ای از رابطه گيری با آمریکا (فیلم زیر)

خبرگزاری فارس: راهپیمایان تهرانی با در دست گرفتن دست‌نوشته‌هایی نسبت به طرح مباحثی پیرامون بازگشایی سفارت آمریکا در تهران هشدار دادند.

جمعی از راهپیمایان تهرانی در تقاطع خیابان‌های انقلاب و قدس به جمع راهپیمایان پیوستند،‌ شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ و بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

این راهپیمایان همچنین با دست‌نوشته‌هایی نسبت به طرح مباحثی پیرامون بازگشایی سفارت آمریکا اعتراض کردند. این افراد دست‌نوشته‌هایی با مضمون بازگشایی سفارت شیطان بزرگ هرگز و هیچ گاه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد به‌دست گرفته بودند.

گفتنی است رفسنجانی روز چهارشنبه در سخنانی بی سابقه گفته بود: اگر ما آمریکای متفاوتی را مشاهده کنیم این امر تاثیر مثبتی بر عموم مردم ایران دارد و در این صورت بازگشایی سفارت آمریکا در تهران غیرممکن نیست.




www.youtube.com/watch?v=2rqyhz0-n0Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سام July 10, 2015 03:59 PM

با درود: هرگاه که اربابان رژیمهایی جنایتکار و فاشیستگونه چون جمهموری اسلامی بخواهند شکل و شمایل آنها را نزد اذهان عمومی جهان بزک نمایند ابتدا افرادی چون رفسنجانی درایران، نوکر حلقه به گوش آامریکا و اروپا را انتخاب میکنند و سپس بصورت کاملا سوری او وخانواده اش را در پیش چشم جهانیان افرادی توانا و دمکرات جلوه داده و در انتها او را فردی مظلوم، بیگناه و سیاستمداری توانمند به مردم قالب میگنند این روند از ابتدای رویکار آمدن جنایتکاران اشغالگر مذهبی در ایران طی این ۳۷ سال ادامه داشته و دارد بر کسی پوشیده نیست که براه اندازی و اتمام جنگ ۸ ساله ایران و عراق همچنین خورادن جام زهر به خمینی توسط رفسنجانی انجام شد بنابراین طبیعی ست به زندان انداختنهای گوناگون فرزاندان او حمله های مسخره و سوری اینچنینی از جانب رقبای داخلی دلالت برآن است پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: