آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 تیر ماه 1394 = 10-07 2015

بی بی سی: مذاکرات با مشکلات غيرمنتظره مواجه شده

به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه گفت مذاکرات هسته ای به طور دردآوری کند پیش می رود و وزیران امور خارجه روز شنبه از نو گردهم می آیند.

وزیر خارجه انگلیس پیش از ترک وین به مقصد لندن گفت: هنوز کار زیادی باقی مانده است. مقامات رژیم ایران باید یک سری مسائل را در تهران مشخص نمایند.

در همین حال تلویزیون بی بی سی اعلام کرد پایانی برای گفتگوهای هسته ای در وین متصور نیست. ماراتن مذاکرات هسته ای با مشکلات غيرمنتظره مواجه شده است.

این منبع افزود: دور جدید گفتگوهای هسته ای وارد روز چهاردهم و ظاهرا روز آخر شده است. این درحالی است که هیچ پایانی برای این گفتگوها به نظر نمی رسد.


کاخ سفيد در انتظار مشخص شدن نتيجه مذاکرات

آسوشیتدپرس در گزارشی از واشنگتن نوشت: روزهای پایانی مذاکرات حساس هسته ای با کشمکش های دیپلماتیک و دیدارهای طولانی و فراوان در وین همراه بود. اما در آمریکا و در کاخ سفید جستجو برای رسیدن به یکی از اولویت های مهم سیاست خارجی اوباما بیشتر به صورت انتظار کشیدن است.

این گفتگوها که از ضرب الاجل تعیین شده فراتر رفته است در حالی که مذاکره کنندگان با یکدیگر بر سر جزئیات توافق دست و پنجه نرم می کنند، باعث شده است برنامه تعدادی از سخنرانی ها و دیدارهای عمومی اوباما به حالت تعلیق در آید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: