آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 تیر ماه 1394 = 11-07 2015

طبرزدی: توافق هسته ای و....حقوق بشر

اينكه توافق هسته اى موجب بهبود وضعيت حقوق بشر شود، يک توهم است. رژيم سركوبگر ايران تن به رعایت حقوق بشر نمى دهد.
****

حشمت اله طبرزدى مدير مسوول پيام دانشجو و از چهره هاى مشهور مخالف جمهورى اسلامى كه اخيرا از زندان آزاد شده است با تاكيد بر اينكه رژيم سركوبگر ايران تن به حقوق بشر نمى دهد، تصريح كرد: اينكه توافق هسته اى به خودى خود موجب بهبود حقوق بشر شود ، يك توهم است.

وى كه طى ١٦ سال گذشته، زندان هاى مختلف جمهورى اسلامى را تجربه كرده، معتقد است كه مردم ایران باید از ضعف و استیصال رژیم بهره برداری کنند و حقوق بشر را به او تحمیل نمایند و بلکه موجبات دگرگونی رژیم را فراهم سازند.

طبرزدى در صفحه فيسبوك خود نوشت: برخی از مصاحبه های اخیر من این گونه برداشت کرده اند، گویا نظر من این است که هر نوع توافق با رژیم اسلامی حاکم بر ایران به خودی خود موجب بهبود حقوق بشر در ایر ان خواهد شد.من دچار چنین توهمی نیستم. برای این که این وحشی ها را خوب می شناسم. بلکه نظر من این است که توافق در شرایطی که رژیم مجبور شده است برسر میز مذاکره برگردد ، به معنای نوشیدن زهر اتمی است که به شدت ان ها را ضعیف می کند.اما این مردم ایران هستند که باید از این ضعف و استیصال رژیم بهره برداری کنند و حقوق بشر را به او تحمیل نمایند و بلکه موجبات دگرگونی رژیم را فراهم سازند. همیشه گفته ام ،رژیم سرکوبگر حاکم حتا حاضر می شود صلح خاورمیانه را به رسمیت بشناسد اما تن به حقوق بشر نمی دهد. برای این که از سرنوشت رژیم شاه پند گرفته و می داند اگر دست از سرکوب بردارد سرنگونی اش حتمی است.



راستگو July 11, 2015 09:07 AM

منظور ايشان اينست كه اگر رژيم سركوبگر نباشد سرنگون ميشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab July 11, 2015 09:59 AM

جناب آقای طبرزدی دورود بیکران به شما مرد مردان و مبارز و وطن دوست، رهبری رو بدست گیرید و مردم رو آماده کنید تا این کثافتها را بریزند در زباله دان تاریخ و کشور و مردم را آزاد کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: