آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 تیر ماه 1394 = 14-07 2015

عقب نشینی خامنه ای پس از هزینه های سرسام آور

میلیاردها دلار پولی که می توانست وضعیت بهداشت و درمان و معیشت مردم را تغییر اساسی دهد، صرف یک پروژه ماجراجویانه شده است. مسئول آن قبل از همه و مهمتر از همه ولی فقیه است.
****


زینت میرهاشمی

هزینه برای پروژه هسته ای و توقف ساخت بیمارستانها

بر اساس گمانه زنیها و خبر رسانه ها تا ساعت 24 به وقت وین، سیاست مذاکره برای مذاکره و تبدیل تهدیدها به فرصتها برای رژیم به نقطه پایان نزدیک می شود. باند حسن روحانی قبل از اعلام توافق، خود را پیروز صحنه دانسته و اعلام «خبر خوش» را قرار است شخصاً از تلویزیون اعلام کند.

بر فراسوی نوشاندن جام زهر به خامنه ای، پایوارن رژیم حتا رقص و پایکوبی مردم را هم پیش بینی کرده اند. البته شادی و پایکوبی مردمی که از هر گونه نوشیدن زهر توسط ولی فقیه خوسحال می شوند را نباید به جیب کسانی که خود را فاتح حل بحران موجود می دانند ریخت. اما نکته اساسی در توافقی که صورت می گیرد این است که این توافق و در حقیقت عقب نشینی خامنه ای پس از هزینه های سرسام آوری است که ولی فقیه و سینه چاکان اش برای تحقق رویای گسترش بنیادگرایی اسلامی از جیب مردم ایران پرداخته اند.

میلیاردها دلار پولی که می توانست وضعیت بهداشت و درمان و معیشت مردم را تغییر اساسی دهد، صرف یک پروژه ماجراجویانه شده است. مسئول بی کفشی بچه های پای برهنه در مناطق نفت خیز، مسئول بی کاری ملیونها ایرانی، مسئول بی آبی در بسیاری از نقاط ایران، مسئول عقب افتادگی تولید و گسترش فقر و نابسامانی و .... قبل از همه و مهمتر از همه ولی فقیه است.

قائم مقام وزیر بهداشت روز یکشنبه 21 تیر گفت: «240 بیمارستان نیمه تمام در کشور و در استان تهران نیز بیش از 10 هزار تحت بیمارستانی فرسوده داریم و با توجه به مشکلات مالی دولت، راهی جز کمکهای مردمی برای اتمام آنها موجود نیست.»

وی گفت که در تهران فقط 3 هزار تخت مناسب برای بیماران داریم. در نوبت ماندن بیماران برای دست یافتن به تخت خالی که گاهی جانشان را از دست می دهند، شَرم و نَنگ برای ولی فقیه و همه سینه چاکان او که قرار است خود را پیروز میدان مذاکره اتمی جابزنند است.



amir July 14, 2015 03:19 AM

خوش به سعادت ما امت که چنین رهبر فر زانه پیوسته عقب نشینی داریم نشیمنگاه تو پیوسته در پستو جلو ناقص عقب هی میرود پس تر بنازم ان بواسیرت که با ان تک پروستاتت عجب با ریش و پشم تو عجین هستند جان نثار علی معلم شاعر

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش July 14, 2015 05:18 AM

امیدوارم رقص و پایکوبی مردم مصادف باشه با سرنگونی کامل ولایت ضحاک وقیح و حکومت ننگین جمهوری اسلامی آخوندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام July 14, 2015 05:26 AM

با درود: با توجه به دید بیشترو کارشناسانه به گوشه های این ماجرا میتوان دریافت که چه فاجعه ای بسیار غم انگیزی که پس از امضای این قرارداد یک سویه برای مردم و کشوربدنبال خواهد داشت صرف نظر از به هدررفتن هزینه های بسیار گزاف آن، این قرارداد بسیار ننگینی است که توسط نوکران حلقه به گوش خود (کشورهای غربی) یعنی خامنه ای کثیف و زیرداستان کثیفترش بر مردم تحمیل کرده اند واین پایان ماجرا نبوده چراکه این موجودات اهریمنی دست نشانده (ملاها)باردیگر با بستن قراردادی ننگینتراز عهدنامه ترکمانجای اینگونه سبب رخداد یک تراژدی بسیاراسفباردیگر و غیر قابل جبران شده اند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem July 14, 2015 09:55 AM

آخوند پرویی را از حوزه شروع میکند این هم حکایت جنگ ۸ ساله است که بعد آن همه خسارات و کشتار انسان های بیگناه آخر سر هم ادای پیروزی دراوردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 14, 2015 10:08 AM

این دیگه چه تیترمقاله است " عقب نشینی خامنه ای پس از هزینه های سرسام آور" ؟خامنه ای و شرکاء اصلا" عقبی نداشتن که عقب نشینی کنن و با داشتن میلیونها که آخوندها خداشون بودن وپای منبر خداهاشون " آخوندها " چنباتمه می زدند با پرداخت میلیاردها دلارخسارت ازداشتن زندگی مرفه و با آبرو و افتخار سالهاست که عقب نشینی کردند و دور شدند پول های نفت شان را بردند فقر زده و معتاد و بیکاره و زورگیرشان کردن و مهر تروریست بودن بین المللی هم بر پیشانیشان کوبیدن ! آخوند با داشتن میلیاردها دلار و در اختیار داشتن املاک و معادن بطوره مافوق تصوری جلو نشینی کرده است! آخوندها ازتاتربازی های بیسواد دوستانه میلیونی و بهشت دوستان از روضه خوانی ۲ریالی به آپارتمان های لوکس میلیاردی و صحیم شدن در صنایع اروپا و ژاپن و چین و روسیه پورشه سواری رسیده اند! حالا کی بازنده است؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش July 14, 2015 10:26 AM

درست است که ماجرا جویی هسته ای جمهوری اسلامی هزینه سنگینی به ملت ایران تحمیل کرد ولی در طول ۳۷ سال اولین بحرانی بود که رژیم اسلامی در آن بطور اساسی باخت ومجبور شد سینی پر از جام های زهر را بخورد که تازه این اول ماجراست و غربی ها رژیم را آنچنان به زمین کوبیدنش که دیگر نمی تواند از جا بلند شودو فاتحه اش خوانده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: