آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 تیر ماه 1394 = 20-07 2015

تخریب خانه‌ ها در اثر سیل ویرانگر سوادکوه

فرماندار سوادکوه از آلودگی آب شرب در این شهرستان بر اثر سیل خبر داد و گفت: وسعت‌ خسارت در روستاها و شهرهای این شهرستان بسیار زیاد است و برای مدیریت امور نیازمند کمک‌رسانی استانی هستیم.

رجبعلی وهابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آبگرفتگی معابر شهری و تخریب راه‌های روستایی بر اثر جریان پیاپی سیل اظهار کرد: در شهرهای زیرآب و پل سفید منازلی که در بستر رودخانه قرار داشتند دچار آسیب‌های جدی و برخی نیز تخریب شدند. (فیلم زیر)


علت سیل در سقز فرسودگی شبکه فاضلاب شهری بود

یکی از گردانندگان استانداری کردستان به اسم امیر قادری ضمن اشاره به بی‌ کفایتی کارگزاران حکومتی در مهار سیل شهر سقز، ناخواسته به نقش رژیم در تشدید خسارت ها در سوانح طبیعی اشاره کرد و گفت: عامل اصلی بروز سیل، فرسودگی شبکه فاضلاب شهر، و نبود سیستم تخلیه فاضلاب بود که خسارات قابل توجهی به محلات و بازار این شهر وارد کرد.




www.youtube.com/watch?v=9SuvUHTP_F0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



احسان July 20, 2015 05:27 AM

امام زاده داود چی که کوه ریزش کرده و سیل اومده بود ساعت 2 شب راه را بسختی و یک باریکه باز کرده بودند با کمک نیروهای ارتش و سایر نهادها میگی تلفات نبوده دروغ میگی فیلمهای ابعاد فاجعه تو یوتیوب هست مسئولان دروغگو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: