آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 مرداد ماه 1394 = 27-07 2015

هشدار به روحانی نسبت به خطر انفجار اجتماعی

روزنامه مردم‌سالاری در سرمقاله روز یکشنبه خود با اعلام اینکه دیگر نمی توان مطالبات مردم را به تحریمها منسوب کرد، نسبت به خطر انفجار اجتماعی تحت عنوان روز مبادای کشور هشدار داد.

این منبع نوشت: چنان بایسته است که جهت حفظ تعادل و ایجاد توازن، دولت روحانی گام‌های موثری را در زمینه سیاست داخلی بردارد... تفاوتهای حقوق و مزایا در دستگاههای مختلف حتی در رده‌های شغلی یک سازمان نه تنها عادلانه نیست بلکه بیداد می‌کند و به‌ویژه ‌این بی‌عدالتی در مورد شاغلان و بازنشستگان و به‌خصوص در فرهنگیان بسیار فاحش است. و این عدم توازن برای روز مبادای نظام و کشور، بسیار خطرآفرین است‌. پس هرگز نباید در باد آرامش ظاهری و موفقیتهای سیاست خارجی خوابید، بلکه لازم است که به انتظارات مردم در این موارد، توجه خاص مبذول گردد. از طرفی، مطالبات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم را دیگر نمی‌توان به تحریمها منسوب کرد.



آرش July 26, 2015 10:12 PM

در حقیقت رژیم زهر خورده برای اولین بار بر سر ۲ راهی سرنوشت قرار گرفته یا مقدار کمی از در آمدهای کشور را به مردم می دهد و مدتی کوتاهی بر عمر ننگینش اضافه می کند و یا مثل 36 سال گذشته همه در آمد مملکت را می دزدند و با انفجار اجتماعی در زمانی کوتاه از بین می روند رژیم دیگر جایی برای حقه بازی و وعده های پوچ دادن ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir July 26, 2015 10:28 PM

روز مبادا سپری گشته است ملت ایران همه در قیام است
کارگران پیشه وران مردم ایران زمین لحظه شورش کنون امده ریشه ظلم را بزنید بی درنگ فرصت ایران همه از کف رفت
ثروت کشور همه نابود شده مرگ بر این دلقک ایران فریب

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: