آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 مرداد ماه 1394 = 28-07 2015

تداوم فشار انگلیس بر شبکه تلویزیونی رژیم

به گزارش فرهنگ نیوز، مدیر شبکه پرس‌تی‌وی جمهوری اسلامی از تداوم مانع تراشی‌های مقام‌های انگلیس بخاطر پوشش درست وقایعی که به ضرر غرب است، خبر داد.

وی که در شانگهای چین بسر می‌برد، روز سه‌شنبه از تداوم فشار انگلیس بر این شبکه خبری بخاطر نمایش مستندها و اخبار و گزارش‌هایی که رسانه‌های غربی در باره آن سکوت می‌کنند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» «محمد اخگری» مدیر شبکه خبری پرس‌تی‌وی که در نشست همکارهای سازمان‌های رسانه‌ای پیمان شانگهای حضور داشت، در این باره گفت: « پرس‌تی‌وی حوادث و رویدادهایی را پوشش می‌دهد که از سوی غرب مورد سکوت خبری قرار می‌گیرد. به عنوان مثال کشته شدن دو گزارشگر این شبکه در سوریه ، کشته شدن غیر نظامیان در افغانستان و پاکستان از سوی پهپادهای آمریکایی از آن جمله هستند.اما رسانه‌های خبری غربی هرگز آن‌ها را بیان نمی‌کنند.»

اخگری در ادامه به لغو امتیاز این شبکه در انگلیس و حذف نام پرس تی‌وی از ماهواره‌ها به عنوان حربه‌ای برای عدم پخش برنامه‌ها و تهدید به مسدود کردن حساب این شبکه در رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد.

مدیر شبکه پرس تی‌وی گفت: «شعار ما انتقال صدای افرادی که قادر به ارسال پیام خود نیستند، می‌باشد و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه می‌شویم.»

اداره« آفکام» که ناظر بر فعالیت‌های ارتباطاتی انگلیس است، در سال ۲۰۱۲ امتیاز شبکه پرس تی وی را حذف و مانع پخش برنامه‌های این شبکه شد. سال بعد نیز پخش برنامه‌های پرس تی‌وی از چند ماهواره‌ آمریکایی و اروپایی قطع شد.



epsilon July 29, 2015 09:11 AM

آيا شما غير از دروغ و ريا و فريب مردم کارى ديگر بلديد? شما براى "خبر" هاى خودتان هيچ منبع موثقى نمى توانيد ذکر کنيد مگر فلان کس گفت! فلان کس بد تز خود شماست برويد خچالت بکشيد تاکنون مردم شما را شناخته بودند حال غربى ها هم شما را شناختند مردم از شما ها بيزار و متنفرند حال غربى ها از شما فاصله مى گيرند ننگ و نفرت بر هر آخوند و مزدوران آخوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: