آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مرداد ماه 1394 = 29-07 2015

حمله خامنه ای به اروپا همزمان با سفر موگرینی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، خامنه ای روز سه شنبه همزمان با سفر فدریکا موگرینی مسئول بلندپایه سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران، از کشورهای اروپایی انتقاد کرد.

خامنه ای در صفحه توییتر خود نوشته: کشورهای اروپایی بزرگ ترین جنگ های تاریخ را که قربانیان زیادی بر جا گذاشت و لطمات زیادی به ما نیز وارد کرد، به راه انداختند. من تاریخ اروپا را خوانده ام. این آقایان اروپایی دو جنگ جهانی ویرانگر در قرن گذشته به راه انداختند، دو جنگ با ابعاد جهانی در کمتر از یک قرن. پس از این جنگها بود که غده خطرناک و مرگبار رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام شکل گرفت.

این اظهارات رهبر جمهوری اسلامی همزمان با اولین روز سفر فدریکا موگرینی به تهران منتشر شده است. موگرینی برای گفتگو با مقامات رژیم ایران در باره اجرای توافق هسته ای به این کشور سفر کرده است.

در همین حال روزنامه وال استریت ژورنال با درج مقاله‌ ای به قلم برت استیفنز تحلیلگر ارشد بین‌المللی خود نوشت: همانطور که رژیم سوریه در تعهدات خود برای نابودی سلاح های شیمیایی تقلب کرد، رژیم ایران نیز در توافق هسته ای دست به تقلب خواهد زد و در هر دو موضوع، آقای اوباما لاپوشانی می‌ کند.



داوود July 29, 2015 11:58 AM

واقعا که خاک بر سر اين وزرای زن اروپا که با به سر کردن چارقتهاى منحوس اسلامى با سيستم آپارتايت جنسى در ايران اسلامزده همکارى کرده و مشروعيت مي بخشند و مردم هم به جايى تظاهرات در محل بازديد ان اسلام دوستان غارتگر اروپايى فقط در حال تماشايى غارت اموال مردم ايران نشستند
داوود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش July 29, 2015 01:15 PM

غربی ها در عمل خامنه ایی را ازبین بردند حالا ولی فقیه زهر خور شده را کسی جدی نمی گیردو چند وقت دیگر هم میمیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani July 29, 2015 08:29 PM

برای حفظ منافع ودرامد به نفع کشورشان تن به چه ذلتی خانمها داده اند اگر جمهوری کثافت زده اسلامی ازشان می خواست باچاقچورروینده هم وارد مجلس آخوندی بشوند حتما این کار را می کردند تا به خودشان ثابت کنند که جمهوری خون وجنایت را می شود آدم کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: