آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 مرداد ماه 1394 = 30-07 2015

عربستان صدها موشک پیشرفته پاتریوت می‌خرد

پنتاگون از موافقت خود با معامله تسلیحاتی با عربستان به ارزش 5.4 میلیارد دلار برای فروش سامانه دفاع موشکی پاتریوت خبر داد.

به گزارش ایسنا، آژانس همکاری‌های امنیتی وابسته به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز چهارشنبه اعلام کرد که این وزارتخانه با معامله تسلیحاتی آمریکا با عربستان به ارزش 5.4 میلیارد دلار برای فروش سامانه موشکی پاتریوت که بسیار پیشرفته است، موافقت کرده است.

این آژانس همکاری‌های امنیتی تاکید کرد که عربستان درخواست دریافت 600 فروند موشک «PAC– 3» و ضمائم آن را ارائه داده است.

شرکت لاکهید مارتین که وظیفه تولید سامانه‌های پاتریوت را برعهده دارد اعلام کرد که از مذاکرات میان دولت آمریکا و عربستان برای نوسازی سیستم دفاع هوایی این کشور حمایت می‌کند.

سامانه موشکی پاتریوت متشکل از یک سامانه دفاعی هوایی پیشرفته است که برای مقابله با هواپیماها، جنگنده‌ها و موشک‌ها استفاده می‌شود، در حال حاضر ارتش آمریکا، هلند، آلمان، ژاپن، تایوان و امارات این نوع سامانه موشکی را در اختیار دارند.



جمالي July 30, 2015 11:51 AM

چه از اين بهتر براي اوباما با هر بي شرفي و بي وجداني رژيم ملاها را نگه ميدارد تا بتواند سلاح به كشورهاي منطقه بفروشد از قديم گفته اند كه خدانكند كه گدا معتبر شود خدا ميداند زير اين قرارداد اتمي چه ساخت وپاخت هايي هزينه از جان و مال مردم ايران كرده در آينده بهتر معلوم ميشود لعنت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: