آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 مرداد ماه 1394 = 31-07 2015

زهر اتمی؛ صدای امام جمعه: تکه پاره شدن نظام

آخوند احمد خاتمی در نماز جمعه امروز تهران گفت:....همه باید مراقب باشیم دشمن می خواهد جامعه را دو قطبی کند، مراقب باشیم شکل گرفتن جامعه دو قطبی و در این عرصه وارد شدن بازی در میدانی است که دشمن درست کرده است.....دعواها اگر فصل الخطاب نداشته باشد منجر به تفرقه می ‌شود، فصل الخطاب نظام جمهوری اسلامی در این عرصه‌ های کلان، مواضع رهبری است.




www.youtube.com/watch?v=Cm83xFQcIBU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اﻛﺒﺮ July 31, 2015 07:52 PM

ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻳﻜﻲ اﺯ ﺑﺮاﺩﺭاﻥ اﺭﺯﺷﻲ ﻧﻆﺎﻡ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺮاﺩﺭ ﻋﺮاﻗﭽﻲ ﻳﻚ ﻛﻼﺱ ﻓﺸﺮﺩﻩ ﺗﻮﺟﻴﻬﻲ ﺟﻬﺖ اﻳﻦﻓﺴﻴﻠﻬﺎﻱ ﻣﻨﺠﻤﺪ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺑﺮﮔﺰاﺭ ﻧﻤﺎﻳﺪ و ﺣﺎﻝ و ﻫﻮاﻱ اﻭﺿﺎﻉ ﻛﺸﻮﺭ و ﻣﻨﻂﻘﻪ و ﺟﻬﺎﻥ ﺭا ﺩﺭ ﺣﺪ ﻓﻬﻢ و ﺷﻌﻮﺭﺷﺎﻥ ﺗﺒﻴﻴﻦ ﻧﻤﺎﻳﺪ ﺗﺎ ﺷﺎﻳﺪ اﺯ ﻧﻮﺷﻴﺪﻥ ﺟﺎﻡ ﺯﻫﺮ و ﺗﺒﻌﺎﺕ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﺁﻥ ﻛﻤﻲ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺩﻩ و اﻣﺖ ﺷﻬﻴﺪ ﭘﺮﻭﺭ ﺭا ﻧﻴﺰ ﻣﻂﻠﻊ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻘﻮﻝ ﻣﻤﻮﺗﻲ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﻣﻤﻪ ﺭا ﻭاﻗﻌﺎ ﻟﻮﻟﻮ ﺑﺮﺩﻩ ﻭاﻳﻦ ﺗﻮ ﺑﻤﻴﺮﻱ اﺯ ﺁﻥ ﺗﻮ ﺑﻤﻴﺮﻱ ﻫﺎ ﻧﻴﺴﺖ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem July 31, 2015 09:15 PM

ای بی مغز میدانی با حرکتی که این روزها کردید به دو قطبی کردن جامعه شما دامن زدید مسجد برادران سنی را چرا خراب کردید ؟شما بی مغز ها نیاز به دشمن برای دو قطبی کردن جامعه ندارید حرکت غیر مسولانه شما ایران را به ورته نابودی می کشاند خاک بر سر شما که ایران را ویران کردید و دست بردار هم نیستید این همه ظلم میکنید با پول مردم شکمتان را گنده میکنید خدا هم ناظر اعمال شماست و بلای بر شما ناضل نمیکند باید به وجود خدا هم شک کرد چرا که ظالمان هر روز فربه تر میشوند و مظلومان بد بخت تر آخر این چه عدالتیست ؟از این به بعد در عدل خدا هم باید شک کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: